86.Bölüm

11 2 0
                                    

Ekip dağılmış idi her biri bir yerde idi o patlamadan sonra bir cenaze daha olmuş idi ekip ise çok zara düşmüş idi zeynep mir oğlu def edilirken ekip bir acı daha yaşamıştı, ortada bir cenaze daha vardı kimin cenazesi olduğu bilinmiyordu. Başkan ise maraz ali yi görevlendirmiş idi bu iş için adem öldümü yoksa hayattamı kimse hiç bir şey bilmiyordu. Yavuz amir ile Selma hanım ortak bir çalışma başlatmıştı eğer o cenaze adem'in cenazesi ise ortalık fena karışacaktı, nede olsa onun gibi bir yiğit kolay kolay daha gelmez idi. Ayrı yeten iki yiğit'e mektup gitmiştir bu iş çok gizli olması gerekmektedir o patlamada sadece ofisten bir cenaze çıkmış idi, o mektuplar ise yerlerine ulaşmış idi biri yusuf miroğlu'na diğeri ise polat alemdar'a ulaşmıştır mektupları alan iki yiğit hemen yola çıkmıştır. Biri Eskişehir'e diğeri ise İstanbul'a doğru yola çıkmıştır kral ise mutludur çünkü adem gibi bir düşmandan kurtulmuştur. Bu kral türkiye'nin başına bela olacak gibi duruyordu ve çok kan akıtacak bir adamdı ama bilmediği bir şey vardı akrep mustafa bu oyunu bozacak bir adam idi mafya aleminin eski kulağı kesiklerinden biri idi onun gibi çoğu vardı arabo olsun arap nuri olsun gazinocular krali fetih bey olsun deli kadir olsun yusuf Şahin gaddar kerim olsun dikiştutmaz Sabri olsun torbido yılmaz olsun yedi bela recep olsun kara erol (karbonat erol) olsun palabıyık raki olsun (gemi kazanı yürekli ayı abbas olsun deli ferhat olsun urfalı apti olsun cellat nuri olsun kadırgalı eşref olsun ramiz karaeski olsun eski kulağı kesiklerden di bunlar ve olayı duyunca hepsi istanbul'da toplanmaya karar vermiş idi durum çok vahimdi yusuf miroğlu eskişehir'e doğru gidiyordu polat alemdar ise İstanbul'a doğru gidiyordu herkes ağlıyordu öbür cenaze adem'in cenazesi olabilirmiydi onca mücadeleden sonra böyle veda etmiş olamazdı ama akla başka bir şey gelmiyordu adem'in eski dostlarından biri otopsi için hastane ye gittiğinde otopsiyi beklemeden ölüye bu adem demiş idi ve cenaze işlemleri yapılıp alınmış idi ikinci sefer mezarlığa gidilmiş idi ve adem'i def etmişlerdi ekip'in yarısı bayılmıştı adem reis nasıl ölür diye onlar için büyük bir acı idi bu acı Eskişehir'e kaçıp yaşayan katil ise televizyonu açtığında adem reis'in öldüğü haberini izleyince rahat bir nefes almıştır cardinal'i arayıp ikinci emri uygulayacağını söyler polat alemdar İstanbul'a gelmiştir ekip'in başına gitmiştir ekip'i dağılmış olarak görünce teselli etmeye başlar ve orayı adem'in mekanı'nı bir daha açılmamak üzere kapatır ve o ekip' ide kendi ekip'ine ekler yoluna devam etmek için İstanbul'a gelmiştir yusuf miroğlu ise eskişehir'e geldiğinde herkes onu hoşlar ve tebessüm eder ve hemen orada bir mekan açılır yusuf'a eskişehir'e dönme sebebi ise zeynep'in katilini bulmak için eskişehir'e gelmiş idi yusuf ortalık fena karışacak gibi duruyordu.

Kalem ve kılıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin