Çakır ve ekibi ağır yaralı idi ambulans ile yaralılar hastaneye yetiştirilmeye çalışılıyordu çakır ve ekibine saldırı yapan kimdi bilinmiyordu hastane de herkes bir haber beklerken birde çakır ve ekibi getirilmişti durumu duyan polat alemdar ve ekibi hemen hastaneye gitmek için yola çıkmışlardı bu pusuyu kim kurmuş idi, onu araştırmak için de polat alemdar en güvendiği adamı olan resul'e bu işi vermiş idi kötü haber tez duyulur derler saldırı adem'in kulağınada gitmiş idi. Adem hastaneye gitmek yerine adamları ile görünmezlere baskın yapmak için yola çıkmıştı iki şirket yeniden faaliyetlerine başlamıştı kılıç holding ile reis holding güçlerini birleştirmiş olarak yeni işlere imza atmaya başlamışlardı çoktan ali kılıçdere ise haberi duyunca halil ulucan'ın mekanını basmak için yanına aldığı adamlar ile yola çıkmıştı ufuk bey olayı duyunca deliye dönmüştü çakır'ı çok seviyordu adem'i sevdiği gibi yardımcısı olan tansel den araştırmasını istemişti olayı eğer çakır ve ekibine pusu kuran masadan biri ise öldürülecekti davut ile halil ofiste konuşurken adem ve ekibi mekanı basmış idi, hesap sormaya gelmişlerdi 10 dk sonra da ali ve adamları aynı mekana baskın yapmışlardı çakır ve ekibi hemen ameliyata alınmıştı bu faciayı yapan kimdi bilinmiyordu o gizemli kadın ise çalışmalarına devam ediyordu proje üstünde profesörler çalışmamaya başlamıştı ince bir çalışma sürüyordu proje üstünde hayatını kaybeden aileler vardı koçak ailesi adıgüzel ailesi gül ailesi yılmaz ailesi yeşil ailesi gerizler ailesi hayatını kaybetmişti bu savaş başladığından beri ertürk ailesi yenilmez ailesi reis ailesi kaplan ailesi bozok ailesi yılmaz ailesi koçak ailesi adıgüzel ailesi yeşil ailesi ve gerizler ailesi hayatını kayıp etmişlerdi bu savaş için daha ne kadar can gidecekti belli değildi bu amerikalı düşman ise çok kişiyi öldürecek gibi duruyordu izzet ağa ile eşref ağa ufuk bey ile yaptıkları toplantı sonucunda bir karar almışlardı masada ki haini bulup öldürmek için üçlü ekip bir araya gelmiş idi masayı satan bu büyük hain kimdi onu meydana çıkarmak istiyorlardı ameliyat başarılı geçmişti çakır ve ekibi yoğum bakım odalarına alınmıştı durumları kontorol ediliyordu uyandıkları zaman normal odaya alacaklardı adem ve ekibi davut'a işkence yapmaya başlamışlardı ali ve adamları ise halil'i konuşturma çalışıyorlardı bir isim alabilmek için rıza baba ve ekibi ise şans eseri olaydan haberleri olmuş idi. Onlarda hastaneye doğru hemen yola çıkmışlardı görünmezler ise plan yapmaya başlamışlardı türkiye den kaçma planı zaman kaybetmeden yola çıkmışlardı eğer davut örterse işin arkasında görünmezlerin olduğunu adem'in onları öldüreceğini iyi bilen bir ekipti görünmezler denilen ekip mahmut'un telefonu çalmış idi. Telefonu açan mahmut haberi duyunca o gizemli kadın'a söylemek için odasına gitmişti ve söylemişti adamları ile yola çıkan gizemli kadın onların geçiş noktasına pusuyu kurmuş beklemeye başlamıştı, görünmezler zaman kaybetmeden yola çıkmışlardı geçiş güzerkahına geldikleri zaman gizemli kadın ile adamları tarafından saldırıya uğramışlardı ve hepsini yakalayan gizemli kadın sorgulamak için mekanına doğru yola çıkmış idi.