31.Bölüm

13 3 0
                                    

Halil ulucan ise eskiden çapkınlık yaptığı bir kadın onun başına bela olmuş idi, bavulunu toplayıp istantanbul'a doğru yola çıkmış idi davut tataroğlu ise yeniden türkiye'de uyuşturucu satmaya başlayacaklardı görünmezler ise işin başında idi. Adem ile Çakır her gün bir mekanı basmaya devam ediyorlardı kılıç holding ile reis holding yeniden iş ortaklığı imzalamıştı artık kılıç holding yavaş yavaş büyümeye başlamıştı arzu ve ekibi ise yeni bir koruma planı ve şirketin korunması için yeniden işin başındaydılar arzu gerçek kimliğine yakında kavuşacaktı işte o zaman herkes kaçacak yer arayacaktı gelecek bu kadın kimdi neden herkes bu kadından korkuyordu amerika dan türkiye ye neden gelecekti bu kadın ufuk bey masayı tekrardan toplamıştı içlerinde büyük bir hain vardı kim olabilirdi bu hain herkes bir an için birbirinden şüphe duymaya başlamıştı eğer masa da bir hain varsa kural belli idi. Hainlik yapan ölür zaten bu şart ile masaya oturmayı başarmışlardı içlerindeki haini ortaya çıkarmak için adem ile çakır da toplantıııya katılarak planı anlatmaya başlamışlardı anlattıktan sonra herkes harekete geçmeye başlamıştı zamanında polat alemdar ve ekibi kurtlar vadisi operasyonunda konseyi çökertmişlerdi yine öyle bir operasyonda adem ile polat o operasyonda tanışmışlardı, rıza baba ve ekibi ise yeni bir olayın peşine düşmüştü tabi üstün bozok denilen adamın peşindeydiler izzet ağa ile eşref ağa ufuk beyle görüşmek için yola çıkmışlardı, ispirli metin ağa ise en yakan arkadaşı ahmet ağa ile beraber ufuk bey'in mekanına gitmek için yola çıkmışlardı, rıfat ile orhan ağa ender ile fikret ağa ateş ile niyazi de ufuk bey'in mekanına doğru yola çıkmışlardı. Maria ise yurt dışında yaptığı araştırmalar sonucunda bir isime ulaşmıştı üstün bozuk'un patronu olarak bilinen isim barış hazin idi bu adam yıllardır örgüt'e hizmet eden belalı bir insan idi, zamanında cardinal bu barış denilen adam ile çok çalışmıştı ara ara çalışmaya devam ediyordu. Çakır ise daha önce hiç bu kadar rahat nefes almamıştı yoksa çakır aşık mı oluyordu aylardan beri görüştüğü biri vardı belkide yakında evlenip yuva kuracaklardı, istanbul'a gelen bu kız kimdi bu gizemli kadın kim olabilirdi halil otel'de önemli bir toplantı yaparken o gizemli kadın gelip toplantı'yı basmış idi halil ise şok geçirmiş idi. Toplantı'yı yarım bırakıp ayağa kalkmış idi dilinden tek bir isim çıkmış idi, o gizemli kadının adını söylemiş idi.

Kalem ve kılıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin