155.Bölüm

5 1 0
                                    

Şahin ağa ile kuşçu hastanede beklemeye devam ediyordu,adem ise noyan'ın yanına çoktan gitmiştir. bütün kredilerini dolduran noyan ölmeyi çoktan hak etmişti adem'in ailesi orada can çekişirken noyan için saatler durmuştu. Kılıçdere ailesinin bireyleri ameliyatta idi, böyle bir zor günü kimse görmek istemiyordu zaten en çokta bundan koruyorlardı korktukları şey başlarına gelmiş idi, vatan hainleri resmen bir aileyi yok etmeye çalışmışlardı ufuk bey ve masa üyeleri haberi alır almaz hemen hastaneye gitmek için yola çıkmışlardı. Masa bu hamleye karşılık bir hamle yapmalı idi, bugün adem ve ailesini yok etmeye çalışanlar yarın onları yok ederdi, kadınların masada toplanıp plan yapmaya başlamışlardı. Kadınlar masasının lideri yıldız hanım ve masa üyeleri yıllarca yurt dışında yönettikleri masayı artık türkiye de yönetmeye başlamışlardı, hepsinin gözünde birer intikam ateşi vardı masalar mafya masası olmaktan çıkmış ticaret masası olmaktan çıkmış ihanet masası olmuştu, eğer bu işi yapan noyan ise ona destek veren kobra ile piton olabilir miydi, buda bir düşünce olabilirdi ama noyan'a destek veren örgütlenmeye destek veren isim doruk ezeler idi. Halil ulucan'ın ortağı doruk noyan'a destek vermiş idi. Bu haberi duyan ali kılıçdere hemen adamları ile şirketten ayrılıp ulucan holding'e doğru yola çıkmışlardı, Adem noyan'ın başına silahı dayar ve anlından vurur noyan defteri kapanmıştır adem için. Kobra ile piton'un kendilerine yeni bir ortak bulmaları lazımdı, sıkıntı göründüğünden büyüktü çünkü bazı soru cevapları vardı babaların aklında yüzü görünmeyen adam kim olabilirdi. Ve neden hala ortaya çıkmıyordu, akıllarda büyük bir soru işareti idi, kobra ile piton eğer kurtulabilirlerse yanlarına doruk ezeler ve adamlarını almaları lazımdı. Adem yarım saat sonra doruk ezeler'in mekanına baskın yapmıştı, önüne kim geliyorsa tek tek indiriyordu adamları, fazla sürmeden doruk'un odasına geldi silahı doruğun anlına dayayıp öldürdü adem'in bu hamlesi ile dengeler değişecekti. Halil ulucan'ın en büyük ortaklarından birini öldürmüştü ve oradan ayrılmıştı ayşe hanım'a telefon gelmişti olay yerinden hastanede ki, dostlarını ablası filiz hanım'a emanet edip şöförü ile hastaneden çıkış yapmış idi. şöförü ile olay yerine geçerken adem'in arabasını gördü ama durdurmak için çok geç kalmıştı adem'in şimdi ki, hedefi ulucan holding'e gidiyordu.

Kalem ve kılıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin