192.Bölüm

6 1 0
                                    

Maraz ali ve yavuz'un özlemi sona ermişti iki kan kardeş yeniden birbirlerine kavuşmuşlardı ve o gün o polis'e maraz ali'yi vur emrini veren jon begal ise yavuz tarafından öldürülmüştü masanın üyeleri oyunlarına devam ediyorlardı adem hain gibi herkese duyuruyorlardı bu durumu fehmi bey hariç diğer babalar adem'in tarafında idi, masa ne olduğunu anlayamıyordu haini bir kişi biliyordu oda adem di oyunu onun istediği gibi oynamaya başlamıştı songül ana ve yıldız hanım bir görüşme yapmaya karar verir. Vatan bey ile adalet hanım çalışmalarına devam etmektedir, salgın hastalığının nerden ülkemize geldiğini ve bu salgın hastalığının ilaclarını bulmak için deneyler yapmaya devam ettikleri gibi güzel türkiye'mizi bu salgın hastalığından da kurtarmak istiyorlardır. Halil holding'e dönmüştür odasına gittiğinde sekreteri jale içeri girer ve istediği dosyayı verir halil'e daha sonra odadan çıkar,dosyayı açıp okumaya başlar halil o dosya adem'in dosyasıdır dosya içinde yazan her kelimeyi ezberler halil okurken yıldız hanım ile songül ana buluşurlar oturup dertleşirler songül ana oğlunun hain olmadığını ona bir tuzak kurulduğunu anlatır yıldız hanım'a songül anaya bakarak yüzünde bir gülümseme belirir yıldız hanım'ın biz biliyoruz songül hanım oğlunuz adem'in hain olmadığını asıl hain fehmi bey eşimin masasında oturan fehmi bey ve üzülerek söylüyorum ki inşallah eşim ufukta hain değildir fehmi gibi bu sohbet devam ederken adem ise fehmi'nin holding'i nin kapısında pusuya yatmış idi. Çok geçmeden fehmi çıktı arabasına binerek adamları ile holding den ayrıldı adem de onları takip etmeye başladı köroğlu her yere haber salmıştı istanbul'a geldiğini artık istanbul'da işlerine devam edeceğini söylüyordu her yere böyle haber yollatmıştı. Zaten köroğlu'nun döndüğünü duyan bir kere besmele çekiyordu nedeni ise köroğlu namlı bir kabadayı idi, ne polat gibi ne çakır gibi nede adem gibi o yüzden adem'e destek olsun diye bayraktar üyeleri tarafından görev ile çağrılmıştı kıbrıs tan fehmi adamları ile bir mahsen'e gelir ve içeri girer adem ise fehmi'nin adamlarını sessiz bir şekilde etkisiz hale getirip içeri girer onun peşine gördüğü karşısında şok geçirir fehmi cardinal'den yeni bir görev almaktadır televizyon ile bağlanan cardinal fehmi'nin yeni görevini verir.

Kalem ve kılıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin