118.Bölüm

8 2 2
                                    

Mahalleyi ele geçirdiklerini sanan noyan ve anderas bu haberi cardinal'e haber vermek için telefon etmişlerdi mahalleyi düşürdük sevinirken mahalleye peş peşe iki minibüs ve bir taksi girmişti araçların canımda flim çekiliydi, mahalleye girerken biraz gürültülü giriş yapmışlardı herkes bir anda ne olduğunu anlamadan noyan ve anders'ın keskin nişancıları indirilmişti mahallenin sonunda duran araçlardan korumalar inmişti ve taksinin arka kapısını açtıklarında bir kadın inmişti noyan ve anderas'a baktı aynı şekilde onlarda kadına baktılar ortalık yangın yeri gibiydi ve kadın şu sözleri söyledi eğer bir adım daha atarsanız sizi buraya gömerim siz kim olduğunuzu zannediyorsunuz kılıçdere ailesinin yaşadığı mahalle de terör estiriyorsunuz mahalleyi yok etmek için önce beni yok edin de göreyim ben ceylan kılıçdere dediğinde hem noyan ve anderas şok olmuştu hemde mahalle de yaşayanlar şok olmuştu yıllar önce bu güzel mahalleden giden ceylan şimdi istihbaratçı olmuş ve mahalleyi korumak için geri gelmişti. Hale hanım ve ekibi de mahallenin öbür ucunu tutmuşlardı, uzaktan dürbün ile izleyen hale ekibine siz müdehale etmeyin istihbarat gelmiş demişti, o sırada son sürat ile gelen adem ve ekibine yol vermişlerdi adem ve ekibi gelir gelmez noyan'ın yanındaki anderans'ı ağır yaralamıştı. Yusuf ve çakır ise iyi durumda idi ama biraz daha hastane de kalmaları lazımdı yusuf ile çakır sohbet ediyordu, ramazan ayında başlarına gelen bu felaket acaba sonlarımı olacaktı. Hem yusuf'u hemde çakır'ı hastaneye kapattıran güç acaba bu millet'e neler yapmazdı bu vatan hainleri yüzünden hastaneye düşmüşlerdi, eğer toparlanıp kalkamazlarsa ortada ne bayrak kalacaktı nede vatan kalacaktı ikisi de farkındaydı adem noyan'ın elinden telefonu alıp cardinal ile konuşmaya başladı, şu sözleri söyledi kendini çok muhterem biri olarak gözteriyorsunya sakın buraya gelme eğer gelirsen seni anandan doğduğuna pişman ederim vakti zamanı geldiğinde ben kendi ayağımla sana geleceğim cardinal ama sen o kadar korkaksın ki, türkiye'nin davetini bile kabul etmiyorsun cardinal aldığınhep nefeste sana daha da yaklaşıyorum diyip telefonu kapatmıştı. Noyan'a da anderas'ı alıp gitmesini söyledi neye uğradığına şaşıran noyan anderas'ı da alıp gitmişti ordan mahalleyi el birliği ile kurtardıklarına sevinirken mahalleliler evlerinden çıkıp ceylan kılıçdere'ye sarılmışlardı kızını yıllardır görmeyen raziye ve osman bey evlerinden çıkıp koşa koşa kızları ceylan kılıçdere'nin boynuna sarılmışlardı.

Kalem ve kılıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin