Masa toplantıya devam ediyordu eski kabadayıların hepsi adem'e destek vermek için masaya oturmuşlardı eğer adem öldürüldüyse ufuk bey ölecekti yok ölmediyse adem nereye kaybolmuştu o zaman polat ve ekibi ise baskın yaptıkları her hücre evinden bir ile dönüş yapıyorlardı. Adem neredeydi bilen yoktu eski kabadayılar adem'den haber alamazlarsa ufuk kaplan'ı öldüreceklerdi, eski babaların istediği adem ölü yada diri ortaya çıkmasıydı üstelik emniyet müdürü selma reis'de kayıptı ikisinin aynı anda kayıplara karışması normal değildi akıllara gelen şuydu örgüt kaçırmış olabilir miydi ortalık çoktan karışmıştı yeni bir eylem hazırlığı içinde idi, örgüt cardinal'den eldığı emir ile eylemler yapan bir örgüt vardı. Bu örgüt'ü anca adem ve arkadaşları çökertebilirdi ama adem'in nerede olduğunu bilen yoktu alper ise adem ve selma hanım'ın izini sürmeye devam ediyordu meryem hanım yeniden ihtiyarlar ile görüşme yapmış idi, bu görüşme sonucunda karar verilmişti ihtiyarların başı meryem öztürk olacaktı çünkü eşi kazım yavuz üvey kızı leyla öztürk'ü öldürmüştü adanalı yavuz baş komiser ise arama ekibine katılarak kayıpları aramaya başlamıştı. Yusuf miroğlu ise hala eskişehir'de bir iz arıyordu o katili bulması lazımdı zeynep miroğlunu öldüren katili bulup cezasını kesmesi lazımdı bunu öldürülen eşi zeynep miroğlu için yapması lazımdı, polat alemdar ve ekibi adem'in ekibini bir arada tutmaya çalışıyordu, başarabilecek miydi maraz ali ise düşünüyordu bir yanda adanalı diğer yanda ise adem ile selma vardı herkes ekip olarak zor zamanlardan geçiyordu ortada bir düşman vardı ve kimse bilmiyordu her geçen gün biri masada ölüyordu kazım yavuz masayı dağıtmayı başarmıştı masa dağılmıştı herkes birbirine düşmanlık yapıyordu uzaktan uzaktan ufuk bey ise hedef olmuştu adem'in dağılan ekibi ise her gün birine saldırı düzenliyordu adem neredeydi ekip böyle giderse kendisini öldürtecekti kazım yavuz iyice sınırları zorlamaya devam ediyordu cardinal ona tam görev vermiş idi türkiye'de eylemler yapacaktı gizli bir yapılanma ile görüşmeler yapıyordu kazım yavuz hap işine hız kesmeden devam ediyordu masayı bölmeyi başarmıştı sonunda şimdi yapacağı tek şey masa üyelerini tek tek öldürmekti planlar yapmaya başlamıştı halkı zehirlemeye devam ediyordu meryem hanım bu durumdan rahatsızdı kendince bir plan yapıp uygulamaya başlamıştı. Kazım yavuz'u öldürmeyi başarabilecekmiydi o belli değil di selma reis ile adem payadır ortada yoktu akıllara tek soru geliyordu öldürülmüş olabilirlerdi.