Yıldız hanım masayı toplamaya karar verir yeniden amerikalılar öyle bir oyun oynamışlardı ki, herkes birbirlerine düşmeye başlamışlardı. Bu olaydan en büyük pastayı yiyecek kişi yine cardinal olacaktı adem ve ekibi göreve geldiğinden beri cardinal ve yapılanması ülkeyi yok etmek için her gün farklı planlar yapıyorlardı bu yapılanmanın sonu gelmez ise korkulan vatan diye bir şey kalmayacaktı. Savcı ayşe hanım ise bu durum için bir şey yapması lazımdı, ayşe hanım adem'i arayıp görüşmek istediğini söyleyince adem görüşmeyi kabul etmişti. Yüzü görünmeyen adam tek başına bir kuleye gelmiş ve içeri girmiş idi, diğer yüzü görünmeyen adamlar ile toplantı yapmışlardı. Bu adamlar kimdi ve neden yüzleri görünmüyordu,bu adamlar düşman olabilirmiydi her şey mümkün olabilirdi, ama madem bu yüzü görünmeyen adamlar düşman olsa dört bucuk aydan beri adem'e destek olmazlardı. Ufuk kaplan ve onun masasını korumazlardı, ama kim olduklarını kimse bilmiyorlardı, savcı ayşe hanım koruması ile adem'in mekanına gelmiş idi, adem kapı da karşılar ayşe hanım'ı ve içeri geçerler ayşe hanım bazı belgeler sunar adem'e beraber o belgelere incelemeye başladıklarında adem şaşırmıştı çünkü yıllardır aradıkları maraz ali'nin katillerini savcı ayşe hanım'ın sayesinde bulmuşlardı, bu güzel habere sevinirken o sırada adanalı içeri girmişti, yüzlerini sevinçli görünce adem'e sormuştu sebep'ini adem de olan biteni anlatır. Adanalı katillerin bulunduğunu öğrenince göz yaşlarını tutamayıp ağlamaya başlamıştı, adem kenan'ı çağırıp arabaları hazırlamalarını istemişti yarım saat sonra arabalar'a ile yola çıkarlar, adem'in aracında savcı ayşe hanım da vardı. Çok geçmeden tespit edilen mekana gelmişlerdi, adem ekibi ile önden girmek için plan yapmaya başlamışlardı, ve zaman kaybetmeden ekibi ile içeri girmişlerdi vura vura sıka sıka girdikleri gibi de çıkmışlardı geriye niyetleri öldürmekti ama adem adanalı'ya o izni vermeyip o iki katili. Savcı ayşe hanım'a vermiş idi, savcı hanım da oraya çağırdığı ekip'e teslim edip eve geçmek için adem ve adanalı'nın yanından ayrılıp getirilen arabaya binerek evine doğru yola çıkmış idi.