Köroğlu haberi alır almaz hemen şahin ağa ile kuşçu babanın yanına gitmişti ispirli ağada oradaydı haberi duyan ispirli ağa adamlarını toplayıp hemen Köroğlu ile baskın yapılan mekana doğru hareket etmişlerdi mahsun ise adalet hanım ve diğer bilim adamlarını güvenli bir yere götürmüşlerdi bu haslalık neydi neden onca insan ölüyordu bu salgın nasıl bir salgındı adem ile maraz ali halil'i yakalamayı başarmışlardı ve mekanın sorgu odasına götürüp hemen sorgulamaya başlamışlardı. Bayraktar üyeleri baş komiser yavuz dikkaya'yı yanlarına çağırtmışlardı zamanı artık iki kan kardeşin buluşma vakti gelmiş idi, yavuz verilen adrese geldiğinde çok şaşırmıştı, çünkü karşısında yıllar önce beraber omuz omuza mücadele ettiği galip komutan duruyordu. Yıllar galip komutanı hiç değiştirmemişti biraz sohbet ettikten sonra maraz ali'nin katilini vereneceği anda bir haber gelir haberi alan galip bey yavuz'u hemen adem'in mekanına gönderir. Yavuz dikkaya zaman kaybetmeden hemen adem'in mekanına doğru yola çıkar, halil ise adem'in adamları tarafından sorgulanırken konuşmaz hiç taki içeri o girene kadar adem gireceği zaman zaman ispirli adem'e telefon etmişti az daha beklemesini istemişti aradan on beş dakika sonra gelmişlerdi. Konuşmadığını öğrenince zaman kaybetmeden sorgu odasına o girmişti, halil onu görür görmez eli ayağı titremeye başlar ve konuşacağını söyler. Köroğlu sandalye ye oturur ve anlatmasını ister, halil ne var ne yok anlatmaya başlar jon begal den başlar cardinal den devam eder maraz ali'nin katilini de anlatır ve en son mekanı niye bastıklarını da anlatıp bitirir. Bütün herşeyi öğrenmiştir artık köroğlu ve sorgu odasından çıkar, yavuz dikkaya galip bey'in verdiği adrese gelmişti kapıda ilker ve gürbüz karşılamıştı yavuz'u ve içeri aldılar içeri gider yavuz adem'in yanına geldiğinde şok geçirir nedeni ise yıllar önce kan kardeşi ali'nin ölmediğini öğrenir. Kan kardeşi maraz ali 2010 yılında ölmüştü mezarının başında ona söz vermişti yavuz adem oturmasını rica eder yavuz'dan ve yavuz oturur. Adem ile köroğlu yavuz'a anlatmaya başlar bunun bir operasyon olduğunu ve bu operasyonu da bayraktar üyelerinin yaptığını söylerler.