Ortayol ailesi istanbul'a gelmişlerdi artık burda yaşamaya karar vermişlerdi, ailenin reis'i olan veysel ağa kılıçdere ailesinin yanına gitmişti izzet ağa ile görüşmüştü mutlu haberi alan veysel ağa yiğeni adem ile bahar'ın evleneceğine çok sevinmişti ve hazırlık yapmak için izzet ağanın yanından ayrılmıştı yüce majesde ise mağbet toplantısı için İstanbul'a gelecekti bu haberi alan maraz ali hemen harekete geçerek hazırlık yapmaya başlamıştı yusuf miroğlu ve adamları çakır ile bir olup zehir tacirlerinin peşine düşmüşlerdi, mahsun fırat ve ekibi ise rize'li eski kabadayılardan drej cemil ile telefonda bir görüşme yapmışlardı. Drej cemal adem ve dostları için yeni bir ailenin masaya oturmasını istiyordu demircioğlu ailesi ile anlaşma yapmalarını istiyorlardı dostta güven düşmana korku veren demircioğlu ailesi karadenizli bir aile idi. Ailenin bir kısmı karadeniz de diğer bir kısmı ise Zonguldak ta yaşıyordu drej cemal doğru bir seçim yaparak herkese bir hamle yapmıştı, ufuk kaplan dediğini yapmıştı sonunda iki ticari masayı tek masada toplamıştı hızır çakırbeyli ve dostları artık masaya oturmuşlardı onca yıl geçmesine rağmen hızır çakırbeyli hiç değişmemişti haklıya haklı haksızsa haksız diyen bir yapısı vardı hala bahar kılıçdere çok mutluydu yıllar geçmesine rağmen tekrar ve yeniden adem ile nikah masasına oturacaktı yıllar süren hasret sonunda bitmiş adem ile bahar kavuşmuştu ama kim derdi ki, en mutlu günleri en acı günleri olacak diye meryem öztürk özel bir görev için adem'e telefonla ulaşıp görüşmek istediğini söylemişti görüşmeyi kabul eden adem buluşma noktasına doğru yola çıkmıştı. Yusuf miroğlu ise çakır ile bir araya gelip noyan'ı bitirmek için bir çözüm arayışına girmişlerdi, sağlam bir darbe vurmak istiyorlardı noyan ve ekibine çakır'ın ofisinde plan yapmaya başlamışlardı meryem öztürk ile adem buluşmuştu meryem hanım adem'e önce teşekür etmiş idi, anderas'ı öldürdüğü için ama ikisininde bildiği gibi türk bayrağına saldırılar durmayacaktı. Ne kadar mücadele ederlerse etsinler düşmanlar saldırmaya devam edecekti o yüzden adem ve ekibini yeni bir oluşumun içine sokmaya karar vermişti, düşmanları açığa çıkarmak için adem ve ekibi başta olmakla beraber yusuf ve ekibi de kuzey kıbrıs türk cumhuriyeti'ne gitmelerini istedi, orda devlet'in önemli adamlarından biri olan bahattin selman'ı korumalarını istemişti görevi kabul eden adem görüşme yerinden ayrılıp yusuf miroğlu ile görüşmeye gitmişti yusuf ve adem görüştükten sonra hazırlık yapmaya başlamışlardı istanbul'daki, işleri de çakır ile mahsun yönetecekti onlara emanet etmişlerdi. Evlerine gidip aileleri ile vadalaşmışlardı yola çıkmaya hazırdılar nikah töreni için hazzırlık yapılıyordu adem ve yusuf kıbrıs'tan döndüğünde nikahları olacaktı adem ufuk bey'e durumu anlatıp yola çıkmışlardı kıbrıs'a gelmişlerdi hemen görüşme yerine gitmişlerdi bahattin bey ile görüşüp durumu anlatmışlardı, korumaya başlamışlardı üç gün sonra kobra ve piton'un bir saldırısı olmuştu bahattin bey'e ama bu saldırıda hem kobra hemde piton adamlarını kayıp etmişti ikisi de de deliye dönmüşlerdi adem ve yusuf görevi başarılı bir şekilde yaptıktan sonra istanbul'a geri dönmüşlerdi. Nikah hazırlıkları yapılmıştı herkesin sevinç'i gözlerinden okunuyordu adem ile bahar yıllar sonra yeniden evleniyordu kobra ile piton plan yapıp istanbul'a gelmişlerdi, zaman kaybetmeden adem'in nikahı'na gitmişlerdi herkesin en mutlu anını özellikle seçmişlerdi, nikah kıyıldıktan sonra arabalara doğru yürümeye başlamıştı bütün aile tam o anda kobra ile biton harekete geçip saldırı yapmışlardı herkes yaralanmıştı ama bahar kılıçdere ve daha kötü yaralanmıştı. Adem ve bahar'ın en mutlu günleri en acı günleri olmuştu.