90.Bölüm

14 2 0
                                    

Eski kabadayılar endişeli idi, ya adem ile selma hanım öldürüldüyse diye bir efsanenin sonumu gelmiş idi. Çakır ile polat yolda idi ne kadar nam sahibi varsa hepsine tek tek baskın yapacaklardı adem ile selma'yı bulana kadar durmayacaklardı adanalı ise titiz bir şekilde iz sürmeye devam ediyordu selma amir'i bulması lazımdı yusuf miroğlu ise hala katilin peşinde idi, zeynep miroğlu'na mezarın başında bir söz vermişti ne olursa olsun o intikamı alacaktı maria ile adanalı tekrar evlenebilecek miydi onu zaman gösterecekti herkes sorunlar yaşamıştı adem ile selma ölmüş olabilir miydi bilinmiyordu eski kabadayılar bir araya gelip kafa dağıtmak için bir mekana gitmişlerdi, aralarında sohbet muhabbet ederken sahneye çıkan bayan dikkatlerini çekmişti testere orhan bayana dikkatlice baktığında fark etti kim olduğunu sahneye çıkan bayan adem'in eski eşi bahar kılıçdere orhan ağa ikisinin aşkını iyi bilendi adem ile bahar aşkı dillere destan bir aşk hikayesi idi, orhan ağa zafer ağa kemal ağa yusuf ağa ve nedim ağa o aşka şahit olan eski kabadayılardandı ufuk kaplan ise görüşmelerine devam ediyordu, vefat eden kardeşi ünal kaplan'ın masasını kendi masası ile birleştirmek istiyordu bu sayede gücüne güç katmayı planlıyordu ufuk bey orhan ağa ile bahar oturup sohbet etmeye başlamıştı bu sohbet'e diğer ağalarda eşlik etmişti uzun bir sohbet sonunda bahar adem'in başına gelenleri öğrenince kalbi bir an durur gibi oldu hala adem'i çok seviyordu flört isa bahar'a şantaj yapıyordu bahar ondan isa dan kaçma planları düşünüyordu. İsa yıllar önce bahar'a içki içirip resimlerini çekip o resimler ile yıllardır şantaj yapıyordu kıza bahar ile vedalaşıp ayrılmışlardı mekana doğru giderken flört isa ya bir hamle yapmayı konuşmaya başlamışlardı ortalık fena karışacaktı meyrem kılıçdere ise ekibi ile tekrar sahaya çıkmaya başlamıştı ekip ile çalışmalar yapıyordu adem ile selma hanım'ın yerini tespit edebilecek miydi ihtiyarlar ise ali gökdeniz'e bir görev vermişlerdi en ufak bir hatalarında ulucan ailesini yok edecekti ali gökdeniz adanalı ise iz sürmeye devam ediyordu kan kardeşinin katilini bulabilecek miydi maria ile meyrem öztürk uzun bir sohbet etmişlerdi telefonda maria meyrem hanım'a yakında eşi kazım yavuz'un dış güçler tarafından öldürüleceğini ve o defterin kapanacağını söyledi. Bu habere sevinmişti meyrem hanım cardinal'in emri ile türkiye'ye gelen bir suikast timi vardı uzun planlar yapıyorlardı kazım yavuz'u öldürmek için akşam olmuştu kazım yavuz iş birliği yaptığı hainler ile toplantıya gitmek için yola çıkmıştı suikast tim'i yerini almıştı tuzağı kurmuşlardı bekliyorlardı kazım yavuz ekibi ile toplantı yerine yaklaşmıştı son 20 km kalmıştı tuzağa düşmüştü ekibi ile tim hepsine saldırı yapmıştı.

Kalem ve kılıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin