Selma Reis ve adem ekibe ulaşmanın planlarını yapıyordu masa toplantıya devam ediyordu eğer masa adem'i yerse faturası masaya ağır bir şekilde kesilecekti ufuk bey ve arkadaşları adem ile selma hanım'a hala ulaşamamıştı meryem kılıçdere ise kazım yavuz'un peşinde idi, onun açığını arıyordu infaz emri verilmişti kazım yavuz'un meryem kılıçdere gördüğü yerde infaz edecekti kazım denilen pislik adamı, adem ile selma hanım kurtulabilecek miydi masa toplantıyı bitirmiş idi, eski kabadayılar tavırlarını net bir şekilde koymuşlardı adem eğer dönmezse masa da kim varsa hepsine saldıracaklardı. Ufuk kaplan ise uzun görüşmeler yapmaya başlamıştı kardeşi ünal kaplan'ın masasını da kendi masasına dahil etme planları yapıyordu ünal kaplan'ı yurt dışında öldürülmüştü kimin öldürdüğü belli değildi, yusuf miroğlu ise katilin peşinde idi eşi zeynep Miroğlu'nun mezarının başına ona söz vermiş idi. Zaten eski kabadılarda adem'in yanında yusuf'u da hatta polat'ı da üçünü bir arada görmek isterler ihtiyarlar ise adem'i aramaya başlamışlardı selma hanım'ı da arıyorlardı eski babalar masada kim varsa hepsine ayar çekeceklerdi örgüt ise yeni planlar yaparken kazım yavuz'u da plana dahil ediyorlardı plan onlar için belli idi. Masayı dağıtmak idi, adem üstünden kaçırılan selma hanım ise onlara sanki piyango dan çıkmış gibi idi, ihtiyarlar polat'a ve çakır'a haber ulaştırmışlardı istanbul'daki ne kadar mekan varsa hepsinin yerini basmak için hazırlık yapmaya başlamışlardı çakır ve polat'ın adem'e can borçlarını ödeme zamanı gelmiş idi. Yıllar önce adem ikisininde hayatını kurtarmıştı şimdi sıra onlardaydı hem adem'i hemde selma reis'i kurtarmaları lazımdı, yusuf miroğlu ise eskişehir deki, katilin izini sürmeye devam ediyordu ihtiyarlar ise adem eğer kurtulamazsa gibisinden yola çıkarak adem'in koltuğunu üstü kapalı bir şekilde maraz ali'ye teklif etmişlerdi. Örgüt ise cardinal den aldığı emir ile yeni bir eylem hazırlığı yapıyorlardı, adem ile selma hanım'ı kaçırma sebepleri ise milleti kandırmaktı adem'i millet'e hain gösterip selma hanım'a da şöyle bir oyun oynayacaklardı bu kadın polis'te hainle iş birliği yapıyor diye millet'i kandıracaklardı çakır ile polat uzun bir plan yaptıktan sonra harekete geçmek için ofisten ayrıldılar dengeler iyice bozulmuştu ne Adem vardı nede selma reis vardı çember git gide daralmaya çoktan başlamıştı bu ikisi nereye kaybolmuşlardı ihtiyarlar heyeti ise adem ile selma'nın öldürüldüğü kanaatindelerdi. Ortada büyük bir kumpas vardı polat ile çakır'ın olaya mücahale etmesi bekleniliyordu öylede yapacaklardı polat adamları ile ne kadar işkence mekanı varsa yer altı dünyasına ait hepsine baskın yapacaktı çakır ise adamları ile ne kadar yer altı mekanı varsa hepsine baskın yapacaktı her iki ekipte yola çıkmışlardı.