İzzet ağa gördüğü olay sonrası hala şoktan çıkamamıştır. Çünkü yıllar önce gördüğü eski dosttu bayraktar bir karşısındadır, kendine geldiğinde bayraktar bir ile oturup sohbet etmeye başlamıştı kuşçu baba hazırlık yapmaya başlamıştı osman'ı geliyordu ayağını yere bastığında yeri titreten bir yürüyüşü geleceği gören gözleri ile yıllar sonra türkiye'ye geri dönüş yapıyordu bayraktar iki ise ufuk bey ile bir toplantı düzenleyecekti. Ona masada ki, hainleri vereceklerdi bayraktarlar songül ana gelinlerini de alıp savcı ayşe hanım ve ablası filiz hanım'a ziyarete gideceklerdi. Bu vatan uğruna şehir düşen vatan evlatları o kadar çoktu ki, saymakla bitmez ali ile adamları ulucan holding'e racon kesmek için yola çıkmışlardı maraz ali'nin saklanmasına gerek yoktu artık kan kardeşi adanalı'nın karşısına çıkma vakti gelmiş idi. Bayraktar üyeleri tarafından yaşadığı gizli tutulan maraz ali artık eskisi gibi sahaya inip kendisini herkesin karşısına çıkacaktı en başta da ufuk kaplan'ın karşısına çıkacaktı yusuf miroğlu ile adamları çakır'ın ofisine geçmek için yola çıkmaya hazırlanırken jon begal ve adamları tarafından üzerlerine kurşun açılır. Yusuf ile adamları çıkan çatışmaya karşılık verirler haberi alan bayraktar üç o bölgeye hemen ekip çıkarır fedailerin başı barış bey ekip'inden birini adem'in yanına yerleştirmişti. Songül ana ile gelinleri savcı ayşe hanım'a gelmiş idi, kapıyı açan ayşe hanım'ın ablası filiz hanım idi, içeri davet etti onları oturup sohbet ettiler ilker, ile kazım bir iz bulmuşlardı kobra ile piton'un izini sonunda bulmuşlardı. Ali halil'i tehdit etti eğer durmazsan halil seni burada öleceğimi bildiğim halde öldürürüm diyip ulucan holding den ayrıldı bayraktar bir ile izzet ağa planı kurmuşlardı kobra ile piton'u öldürme planını uygulamaya başlayacaklardı, İstikamet belli idi kızıl elma'ya varana kadar bu savaş bitmeyecekti, bayraktar üç tarafından tekrar göreve çağrılan maraz ali bu görevi kabul edip tekrardan geri dönecek miydi eğer geri dönerse adanalı ile tekrar aynı görevde mi yer alacaktı. Kuşçu babanın mekanına on bir tane araba gelmiş idi, izbandut gibi adamlar arabalardan inerek baştan üçüncü arabanın arka kapısını açar arabadan inen kişiye kuşçu baba şaşırır arabadan inen o kişi osman köroğlu idi.