145.Bölüm

2 1 0
                                    

Adem ekibi ile kobra ile piton'u yakalamışlardı anlaşma yapmaya çalışan kobra ile piton yeni eylemi mecbur anlatmak zorunda kalırlar. Savcı ayşe türkmen'e büyük bir suikast yapacaklardı, zaten savcı leyla türkmen'i öldüren ekip öldürecekti ayşe hanım'ı bu gelişmeyi öğrenen adem hemen alper'e telefon eder durumu anlatır alper hemen ekip çıkarır. Ama kimse alper ve ekibinin hain olduğunu bilmiyorlardır, alper'in o hamlesini öğrenen yüzü görünmeyen adam ekibini hemen çıkarır bu ekip bereliler dir bereliler adem ve dostlarına çok yardım etmişlerdi. Türkiye'nin kaderini yeniden yazmak için bereliler ortaya çıkmışlardı, songül hanım ise gelinleri ile uzun bir yolculuk yapmaya karar verir okulların kapanacağı zamana denk getirmeyi planlar halil ulucan ise ortağıı doruk ezeler ile yeni uyuşturucu işini kovalamaya başlarken her şeyden habersiz olan adanalı gelen bir ihbar ile yola çıkar türkiye'ye el altından beş tır uyuşturucu gelmektedir işin başında ise halil ile doruk vardır. Maraz ali efsanesi ise yeniden ortaya çıkmaya karar vermiştir, yüzü görünmeyen adam tarafından görevlendirilen maraz ali tek başına beş tır'a operasyon yapmak için yola çıkmıştır, uzun zamandır ortalarda görünmeyen meryem öztürk teşkilat'a dönmüştü döner dönmez ilk iş olarak anadolu ejderi adlı proje ile ilgili bilgi aldıktan sonra beş tır'ın peşine düşmüştü ekibi ile herkes bir yandan saldırıyordu. Uyuşturucu işine taş koymak için maraz ali operasyon yerine gelmiş idi. Halil ve doruk ta gelmişlerdi, maraz ali den haberleri olmadan beklemeye başlamışlardı, Tırlar gelirken maraz ali'nin gözüne biri çarpmıştı dikkatli bir şekilde baktığında noyan olduğunun farkına vardı hemen üstüne haber verdi üstü de adem'i arayıp tırların oraya gitmesini söyledi telefonu kapatmadan önce de paketin tırların birinde olduğunu söyleyip kapattı adem yanına kenan ve gürkan'ı da alıp hemen yola çıktı bu hainler yüzünden selma hanım öldürülmüştü. Onu öldüren katiller ise elleri cebinde gezmeye devam ediyorlardı, ama bu sefer o kadar kolay kurtulamayacaklardı adem hem selma hanım'ın hemde diğer dostlarının intikamını almış olacaktı, filiz türkmen kardeşinin hasretine dayanamayıp istanbul'a gelmiş idi. Filiz hanım başarılı bir iş kadını idi, hemde kardeşi gibi oda devlet görevlisi idi, meryem öztürk'ün ekibinde yer alıyordu filiz hanım zaten uzun zamandır meryem hanım filiz hanım'ı ekibine katmayı düşünüyordu vede başarılı olmuştu. Komiser fatma yaşadığı şoku unutamıyordu sebebi ise yanı başında selma hanım öldürülmüştü selma hanım komiser fatma'nın hem ablası gibi hem arkadaşı gibiydi hemde kardeşi gibiydi onun yokluğuna dayanmak zor olacaktı komiser fatma için adem ekibi ile geldiğinde aynı yere berelilerde gelir bir an için adem şaşırır.

Kalem ve kılıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin