183.Bölüm

4 1 0
                                    

Masada ki, hain olan biteni öğrenmek için sağa sola sordurmaya başlamıştı adem ise kafayı yemiş bir durumda idi, hem kaçaktı hem de ortalarda dolanıyordu. Bayraktar üyeleri yeni bir hamle yaparak demircioğlu ailesini geri çağırmışlardı göreve halil kaybettiği ortaklarına üzülürken bir ceza da jon begal kesmiştir, halil ulucan'a telefon ile arayıp görüşmek istediğini söyler halil'e oda kabul eder bir saat sonrasına yoğum bakım odasının kapısı doludur yusuf'un sevenleri ile tek eksik adem dir. Oda kobra ile piton'un peşine düşmüştür ufuk bey ile erdi bey bir görüşme yapmaya karar verir,  bu görüşme sonrasında adem'i öldürme planı kuracaktır. Meryem hanım'ın çıkardığı ekip araştırmalarını bitirmiştir, yusuf ve ekibini yaralayanların kim olduğu ortaya çıkmıştır kobra ile piton olduğunu öğrenince meryem hanım ekibini tekrar görevlendirir bu iş için amacı yusuf'un intikamını almaktır, köroğlu ve ekibi haberi duyunca halil'e göz dağı vermek için ulucan holding'i basmak için yola çıkar ulucan holding araya araya bir kaç ortak bulmuştur kendisine onlarla yeni bir işe imza atacağı sırada köroğlu adamları ile holding'e baskın yapar herkesi etkisiz hale getirdikten sonra toplantı odasına girer köroğlu ve o odada kim varsa herkesi tehdit eder. Ve silahını çekerek özcan'ı ayağından vurur, arzu hanım yanına ekibini de alarak kimseye haber vermeden birde o araştırma yapar yusuf olayı ile ilgili kobra ile piton yeni bir suikast planı yapmaya başlarlar her şey diğer suikast gibi planlı giderse adem'in dostlarından bir kişiyi daha öldürmüş olacaklardı hastanede işler karışmaya başlamıştı yoğum bakımda yatan miroğlu birden fenalaşmaya başlamıştı. D.r hale ile d.r umut bey hemen yoğum bakıma giderek hastayı kontorol ederler, hayata döndürmeye çok uğraşmalarına rağmen yusuf miroğlu hayata gözlerini yunmuştu baş hekim güzide hanım basın karşısına geçerek açıklama yapmaya karar verir tüm basın mensupları hastaneye toplanmıştır. Yaklaşık bir saat sonra baş hekim güzide hanım tekrardan basının karşısına geçer ve gerekli açıklamaları yapar ve üzülerek yusuf miroğlu'nu kaybettiklerini söyler basın mensuplarına. 

Kalem ve kılıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin