Bu güzel ülkemizin o kadar çok isimsiz kahramanı var ki, saymakla bitmez tabi yine bu güzel ülkemize düşmanlık yapan hainler de çoktu noyan ve anderas intikam için geri döneceklerdi, mahalle ise biraz olsun nefes almaya başlamıştı çatışma seslerinden sonra demiştik ya isimsiz kahramanlar diye kılıçdere ailesi destek olmak için bir bereli gelmişti daha önce yurt dışında görev yapan kıbrıs tan daha dün gelen bu adam ertesi gün gece vakti mahalle de görülmüştü bu durumdan korkanlarda olmuştu korkmayanlarda zaten korkacak bir şeyde yoktu adamın beresinde türk bayrağı vardı. Selma hanım bir olayı çözmek için adem reis'in mekanına gelmişti adamları ile birlikte adanalı yavuz da onla gelmişti adem'in ekibi şöyle düşündü eğer selma hanım bu mübarek ramazan ayında adem abinin mekanına geldiyse gene kıyametin kopması yakın düşüncesine giriyorlardı dün geceden beri herkesin tek bir düşüncesi olmuştu kafalarda ki, soru işareti şuydu kim bu bereli ve tam olarak ne istiyor müslümanları korumuyor sadece türk bayrağı'nın içinde yaşayan herkesi koruyor kim bu bereli bilen yoktu ama adanalı yavaş yavaş hedefine doğru ulaşıyordu yıllar önce kan kardeşi maraz ali'yi öldüren şebekenin bir kolu istanbul'da idi, diğer kolu daha deşifre olmamıştı ama istanbul bağlantısı deşifre olmak üzereydi bu sefer köşeye sıkışmışlardı. Türkiye'nin hemen hepsi bereliyi konuşmaya başlamıştı çoktan bu durum halil ulucan'ı da rahatsız etmeye başlamıştı bereli geleli daha iki gün olmasına rağmen dengeleri de alt üst etmişti bu haber adem'e kadar ve diğerlerine kadar giderken tabi başkan'a da gitmişti, mahalle de iftar yemeği programı yapılıyordu, her ramazan olduğu gibi bu ramazan da gelenek bozulmadı songül hanım'ın gelinleri bahar kılıçdere ile meryem kılıçdere mahalle deki, iftar yemeğine öncülük ediyorlardı başkan ile bereli anadolu hisarında buluşup konuştular bereli bu adamları nasıl bitireceklerini sorar başkan da adem ve onun dostlarına destek olmasını ister bereli den bereli de kabul edip ayrılırlar her şey hazırdır artık misafirler beklenmeye başlar noyan ve anderas büyük operasyon için hazırlık yaparlar iftar yapılırken ortalığı kana boyamak için güçlü bir saldırı yapmaya karar vermişlerdir. Şahin ağa ile adamları ile mahalleye giderken halil ulucan tarafından pusu yemiştir.