Selma hanım ekibi ile berelileri araştırmaya başlar berelerdeki türk bayrağı Selma hanım'ın da dikkatini çekmiştir, eğer böyle bir yapılanma varsa bunca zaman neden ortaya çıkmamışlardı yüce majesde olanları duyar duymaz hem noyan'ı hemde anderas'ı çağırır yanına ve bu rezilliği sorar onlara verilen her emri yüzlerine bulaştıran noyan ve anderas köşeye sıkışmış gibiydi bereliler tarafından korunmaya alınan mahalle biraz olsun nefes almaya başlamıştı. Songül hanım ve ailesi çok mücadele vermişlerdi ama hiç bir zaman yenilmemişlerdi onlara en büyük desteği yine ortayol ailesi yapmıştı halil ulucan zülümlerine devam ediyordu, nerde pis iş varsa halil ulucan o işe ortak oluyordu ulucan ailesi zamanında çok kirli işler yaparak kredilerini bitirmişlerdi. Onlarla ortak olan kişileri öldürüp en sonda ulucan ailesini öldürüp adını suç dünyasına yazdıran adem vatan hainliği ile suçlanacağı yerde bir kahraman olarak tüm halk tarafından sevilmeye başlanmıştı bu durumdan rahatsız olan halil ulucan ondan intikam almak istiyordu halil'in düşüncesi eğer adem'i öldürürsen bir anda halk kahramanı olurum düşüncesi ile hareket etmeye başlamıştı bilmeden öz kardeşini öldürme planı yapmaya başlamıştı Songül hanım emine hanım ile dertleşmeye başlamıştı deli kardeşi ile olan sıkıntılarını anlatıyordu kolay değildi metin ağa düşmanlarını ip ile boğuyordu şu hayatta bir tek kişinin sözünü dinliyordu çocukluk arkadaşı adem reis'in ona çok değer veriyordu aynı şekilde adem reis'te metin ağaya değer veriyordu ikisinin dostlukları hep kıskanılıyordu bu kadar yakın iki arkadaş hiçmi hayatta ters düşmemişlerdi bu ikiliyi tanıyanlar hiç ters düşmediklerini anlatıyorlardı noyan ve anderas yeni bir plan hazırlığı içine girmişlerdi, hazırlıklarını yapıp yola çıkmışlardı gece herkes uyurken mahalleye saldırı yapıp ele geçirmek istiyorlardı. Yüce majesde öyle istiyordu çünkü mahalleyi kana boyayıp milleti kışkırtmak için iyi bir saat olduğunu düşünüyorlardı, ama tahmin etmedikleri bir şey vardı bereliler mahalleye doğru yola çıkmışlardı noyan ve anderas mahalle de hareket vardı her köşede bir adam beklemeye başlamıştı işareti gördükleri anda ateş etmeye hazırdılar mahalleye peş peşe araçlar girmişti yolun yarısına geldikleri anda her taraftan silah sesleri duyulmaya başlanmıştı noyan ve anderas millete tuzak kuracakken millet onlara tuzak kurmuştu o silah sıkanlar ise berelilerdi.