Bereliler yakaladıkları adamı adem'in mekanına getirmişlerdi, o hain herkesin önünde sorgulamak yerine sorgu odasına indirilir. Ve sorgulanmaya başlar hain tangut yaklaşık iki saat sonra çözülmeye başlar, ve adem'in ekibini tehdit eder. Jon begal'in onları yaşatmayacağını söylemesine rağmen adem'in ekibi hainlerden korkmadıklarını söylerler songül hanım ile izzet ağa geçen gün yaşadıkları olayı hala unutmamışlardır. Eğer bereliler olmasaydı şu an hepsi ölmüşlerdi, yıldız hanım sadece ufuk beyin eşi miydi yoksa ufuk beyin bilmediği başka bir görevimi vardı. Ortayol ailesi kılıçdere ailesi çakırbeyli ailesi ayaz ailesi vatan ailesi bayrak ailesi kaleli ailesi fırat ailesi ve miroğlu ailesi bir olmuştu gökte dalgalanan ay yıldızlı türk bayrağını korumak için dokuz aile bir olma kararı alınca bu duruma destek vermek için kaplan ailesi de destek vereceğini söylemişti ufuk kaplan masayı toplama kararı alır. Halil ile ortakları yeni bir plan hazırlığı içine girmişlerdi, cardinal'in adamı olan jon begal de halil ve ortaklarına tam destek vermek için hazırlanıyordu. Bu vatan hainlerinin tek istediği şey gökte dalgalanan türk bayrağını yere indirmekti, atladıkları bir şey vardı o hainler ne kadar hain plan yaparsa yapsınlar o oyunları bozacak bir vatan evladı muhakkak vardır. Bu vatan hainlerini cehenneme gönderecek bir türk mutlaka çıkacaktı. Adem'in adamları jon begal diye bir isim bulduklarını söylerler adem'in yanındakiler ve adem ismi duyunca şaşırırlar bu adamın kim olduğunu öğrenmek istediği için adem adamı kenan ile gürkan'ı araştırmaları için gönderir sahaya ayaz fırtına yusuf mahsun ve çakır da ofiste küçük bir araştırma yapmaya başlarlar. Savcı ayşe hanım ile ablası filiz hanım songül ananın evine ziyarete gelirler, on dakika sonrada songül ananın evine doktor hale gelir, hale kimdir akıllarda soru işareti takılmaya başlar. Hale hanım doktor değilse bu kadın kimdir sadece bir devlet görevlisi miydi yoksa başka bir kimliğimi vardı, uzun zamandır arzu ulucan ile güzel bir arkadaşlığı vardı sanki dengeler değişecek olabilir miydi. Arzu ulucan ve ekibi tekrar dan gerimi dönecekti ilk zamanlarda ki, gibi yeniden ay yıldızlı türk bayrağını korumak için ülkesine türkiye ye gerimi dönecekti.