Savcı ayşe türkmen yanında getirdiği silahı kızılkuyruk ve aşkın'ın başına dayar ve hesap sormaya başlar en büyük isteği kardeşi leyla'nın intikamını almaktır o intikam ile yaşamaktadır, doruk ezeler ile halil ne yapacaklarını düşünürken akıllarına avşar gelir ve hemen ararlar avşar ise aşkın'ın abisidir her türlü yol vardır kendisinde ama çekindiği iki kişi vardır biri fırtına bir diğeri ise adem dir ufuk bey önemli bir toplantıya girmek için hazırlanıyordu. Eğer toplantı olumlu geçerse istediklerini almış olacaklardı aykan bey ile ufuk bey kobra ile piton'un selbest bırakılması hakkında görüşme yapıyordu ayşe hanım ise adem'e teşekür etmek istiyordu yıllardır bu katilleri arayan ayşe hanım bulamadığı halde adem nasıl bulmuştu asıl mesele bulmak mıydı yoksa bulamamak mıydı aradaki fark bence şuydu adem saha elamanı idi sokakları iyi tanıyordu ayşe hanım ise devlet'in savcısı ve kanunları iyi tanıyordu mesele onları öldürmek miydi öldürmemek miydi çok düşünmüştü ayşe hanım bu konu hakkında epey düşündükten sonra en doğru kararı verip onları adalete teslim edecekti silahı indirip ekibine telefon edeceği zaman başka bir kişi ayşe hanım'ı vuracağı anda adem o kişiyi anlından vurur. Ve ayşe hanım'ı kurtarır hain yapılanma her türlü suikast'i denerler ama her defasında başarısız olurlar. Cardinal noyan'a bir iş verir adem'in adamı kenan'a işkence yapmasını ister noyan da aldığı emri uygulamaya başlar, kenan'ı tuzağa düşürüp işkence yapar adem ise hemen başkan ile görüşmek ister ve başkan'ın mekanına gider ama orada başkan'ı bulamaz hain yapılanmanın adamı olan cemal'e odada posta koyar ve kapıya doğru giderken diğer odadan noyan çıkar adem dayanamayıp noyan'ı dövmeye başlar.Cemal hemen acil butonuna basarak yardım ister ama odaya kim girerse adem tek tek hepsini döver ve cemal'e şu sözü söyler oturduğun koltuğa çok güvenme cemal ben seni nereye oturtacağımı biliyorum der noyan'a ise şunu der senide ben öldürmeyeceğim kenan'a sözüm var seni kenan öldürecek der ve ayrılır oradan savcı ayşe hanım yaşadığı olayın şokunu daha atamamıştır üzerinden adem olmasaydı şuan ayşe hanım ölmüştü. Artık hedefinde yeni bir isim daha olmuştu o isim cardinal idi onun yapılanmasını yok etmeden ölmeyecekti rahmetli kardeşi leyla türkmen'e söz vermişti bu işin sorumlularını bulmadan canını vermeyecekti.