167.Bölüm

5 1 0
                                    

Savcı ayşe hanım odasında işlerini toparlamaya çalışırken, hainlerin yine hain planları vardı kanlı bir türkiye inşa etmek istiyorlardı ama bunu eski usuller ile değil yeni usuller ile yapmak istiyorlardı. Bahar hanım ile meryem hanım yeni bir çalışma içine girmişlerdi olay artık mafyalık dan bile çıkmıştı güzel ülkemiz üstünde oyunlar oynanmaya başlamıştı yüzü görünmeyen kişiler bu durumu çakır'a iletmek istiyorlardı o yüzden kuşçu ile haber göndereceklerdi neden kuşçu ondan kimse şüphelenmez idi hem dikkatli hemde tecrübeli idi. Kuşçu haberi alır almaz yola çıktı çok geçmeden çakır ile yusuf'un yanına geldi, geldiğinde mahsun da onlarla oturuyordu durumu anlattı onlara ve ardından güzel bir hikaye anlattı üçüne anlatmaya başlar siz böyle oturuyorsunuz kara kara düşünüyorsunuz size bir şey anlatayım der ve başlar biliyormusunuz hayatta üç erdem vardır çocuklar üç erdem biri sizinle bağını koparmış birine gidip yeniden bağ kurmanız. İkincisi sizden esirgeyen kişiye sizin çömertlik etmeniz, üçüncüsüde size kötülük edeni bağışlamanız kuşçu baba bunlar insan üstü özellikler çocuklar insan dediğiniz zaten insan üstü bir varlıktır. Burada kalıp sizle sohbet ederdim emme gitmem lazım kuşlarının yemlerini vereceğim diyip yanlarından ayrılır adem ise bahar hanım geldiğinde onuda alıp tatile gitmek istediğini söyler Jon begal bir tuzak kurmuştur eğer adem ile bahar onun tahmin ettiği tatile giderlerse orada adem ve bahar'ı öldürecektir. Planı kafasında kurmuştur amaç belli dir türk bayrağını indirip onun yerine israil bayrağı asmak için planlar kuran hain bir güç vardır, ama bilmedikleri bir şey vardır gökte dalgalanan o bayrağı indirmeye kimsenin gücü yetmez bunu hesap etmeden saldırmak için zaman kollayan cardinal ve ekibi bir gün mutlaka türk millet'ine ve türk cumhuriyetine hesap vereceklerdir. İşte o zaman büyük bir uyanış olacaktır göklerde dalgalanan ay yıldızlı türk bayrağını koruyan onca isimsiz kahramanlar vardır ki, bunu hesaplamada saldırmak isteyeceklerdir. Tıpkı 15 temmuz da yaptıkları gibi hesaba katmadıkları bir şey vardır 15 temmuz gecesinde olduğu gibi halkın gücünün üstünde güç yoktur eğer o bayrak gökten inerse milyonlar bir kez daha destan yazmak için yeniden tarih yazmak için onların ümüğünü sıkmak için akıllarına ne geliyorsa yapacaklardır. İşte o milyonlarca türk millet'in hamlesini çözemedikleri için korkarak saldırmak istiyorlardır.

Kalem ve kılıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin