İstihbarat'ın başı olan meryem öztürk ile sohbet eden ufuk bey ile sohbet ederken mahalleye noyan bir hikaye anlatmaya başlar anderas'a anlattığı hikaye de kimlerle mücadele ettiği anlatıyordu hem anlatıp hemde mahalleyi ele geçirmeye çalışıyorlardı ikisi de meryem hanım ekip ile mücadele etmek için yerini almıştı mahsun ve adamları da pusuya yatmış bekliyorlardı, silah seslerini duyan evdeki, bayanlar dışarı çıktığında herkes şok olmuştu çünkü bayanların hepsinin elinde tüfekler ve tabancalar vardı bazı bayanlar ise sniperlar ile çatılarda siper almışlardı. Mahalle'nin köşesinden sniperlerin görüşüne takılan noyan ve anderas için yolun sonu gelmiş gibi duruyordu, mahalleye girer girmez çapraz ateşe alınmışlardı her ikisi de sniperlar da ateş etmeye başlamıştı başlarını çıkaramaz hale gelmişlerdi tam o sırada mahallenin diğer ucundan arka arkaya beş araba girdi pikap arların arkasında otomatik silahlar ile noyan'ın ve anderas'ın adamlarını öldüren bu yiğit kimdi eski istihbarat başkan'ı cahit bey'in emri ile mahalleye gelen ve mahalleyi koruyan ve ölümü göze alan bu adam herkesin ölü olarak bildiği maraz ali idi. uzun yıllar sonra tekrar geri dönen ali gökdeniz sadece iki adamı sağ bırakmıştı noyan ve anderas gerisini adamları ile öldürmüştü maraz ali bu alaydan on beş dakika sonra davetliler gelmeye başlamıştı herkes yavaş yavaş geliyordu selma hanım yardımcısı fatma hanım adanalı ayşe hanım filiz hanım ve diğer misafirler gelmeye başlamışlardı. Yusuf ve çakır da işlerini bitirmeye çalışıyorlardı, Adem ve ekibi bir iz bulmuştu zaman kaybetmeden o ize doğru hareket edeceklerdi bu görünmeyen düşman ne zaman ortaya çıkacak bilen yoktu ramazan başlayalı altı gün olmuş ama bu vatan hainleri bu mübarek ramazan ayında bile çoluk çocuk kadın kız yaşlı genç demeden müslümanları öldüren bu şebeke eğer ortaya çıkmazsa herkes kendisini suçlu hissedecekti onlara karşı ezan okunmuştu herkes iftarını açıyordu yusuf ve çakırr araba da açıyordu adem ve ekibi sokakta köfte satan birine raz gelmişlerdi arabaları çekip orda iftarlarını açıyorlardı, beş dakika sonra yusuf ile çakır da adem'in olduğu yere gelmişlerdi onlarda yarım ekmek attırmıştı siparişleri hazırlarken köfte arabasının yanına yaklaşan iki araba köfte arabasının yanına bombalı çantayı bırakıp az öteye gitmişlerdi özcan'a seslenen usta köfteleri almasını söyledi özcan köfteleri almaya giderken köfte arabası havaya uçtu bomba başarılı bir şekilde patlamıştı.