119.Bölüm

6 2 3
                                    

Yusuf ve çakır hastaneden çıkmışlardı ve zaman kaybetmeden mahalleye doğru yola çıkmışlardı yeniden ayağa kalkmaları lazımdı mahallede ise sevinç vardı osman bey ve raziye hanım yıllar sonra ilk defa kızları ceylan ile zaman geçiriyorlardı sohbet ediyorlardı bir ara ceylan hanım hale'nin arkasından gelen delikanlının kim olduğunu ve hizmet ettiği yer varmı onu merak ederek ailesine sordu ailesi de anlattı bildiklerini osman bey adem için şunları anlattı adem için. Ceylan kızım o mahallemizin de gönüllerinde bugüne kadar söyleyemediği ne kadar söz ve kelime varsa hepsini hainlik yapanlara tek tek söyledi o delikanlı gökte dalgalanan ay yıldızlı türk bayrağı yere düşmesin diye ne mücadeleler verdi yeri geldi vurdu yeri geldi vuruldu ama hiç bir zaman nam için şöhret için karı kız için para için koltuk için yapmadı sadece ülkesi ve davası için mücadele etti hala da mücadele ediyor şu mahallede kime sorsan kuzenin için anlatacakları iyi bir şey de var kötü şeyler de var raziye hanım anlatmaya başlar adem'i şu mahallede adem'i kime sorsan baban iyide anlatılır kötüde anlatılır ama vatan'ı ve ülkesi için ölümü göze aldı meryem öztürk ise öztürk ailesine koçak ailesine reis ailesine gül ailesine ulucan ailesine cantürk ailesine yeşil ailesine adıgüzel ailesine boz ailesine davet göndermişti dengeleri yeniden kurmak için bir toplantı organize etmişti yusuf ile çakır iftar yemeğine katılmak için mahallede kalmışlardı. Saldırı nedeniyle iftar aksamış olsa da o iftar yemeği verilecekti mahalle akşam için hazırlanmaya başlamıştı akşam olduğunda herkes gelmeye başlamıştı aksamış olan iftar yemeği için toplanmışlardı,herkes eksizsiz bir şekilde katılım sağlamıştı tekrardan ve artık iftar saati beklenmeye başlanmıştı sohbet ederken saatler kontorol ediliyordu ceylan ve adem birbirlerine raz gelmişlerdi ikisi de tınıştıktan sonra masaya geçip oturmuşlardı kıza bir süre sonra ezan okunmuştu herkes oruçlarını açmış yemeklerden yemeye başlamıştı sokak iftarları bir başka oluyordu bu mahallede yemekler yenmiş el birliği ile mahalle geri eski haline getirilmiş ve erkek tayfalar namaz için camilere gitmişti bu mahallenin bir ismi vardı fetih 1453 adlı bu sokakta kardeşlik arkadaşlık dostluk ve aşık olmak bir başkaydı sokağın ismi bile huzur veriyordu insana fetih 1453 sokak denilince herkes öykü ile söylüyordu  bu sokağı adem ve ekibinin  artık bu ükle için yapacakları bir çok şey vardı.

Kalem ve kılıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin