Savcı ayşe hanım ekibini kurmuştu adem'e racon kesmeye gelen iki tane adam vardır bu adam adem'in başına bela olacak bir isimdir. İsmi parmaksız idi, parmağının birini bir kahve de kayıp edince kulaksız'ın mekanında karta hile yaparken kulaksız af etmemişti parmağını kesmişti parmaksızın adamları adem'i tehdit etmeye gelmişlerdi songül hanım ile ailesi ise etraflarını güçlendirmeye devam ediyorlardı, ortayol ailesi çakırbeyli ailesi fırat ailesi miroğlu ailesi türkmen ailesi reis ailesi kaplan ailesi öztürk ailesi bu aileler bir araya gelip toplanmışlardı. Masadakilere karşı bir hamle yapma vakti gelmiş idi, yanlarına demircioğlu ailesini de alıp yeni bir destan yazmak için erkeği ile kadını ile sahaya inmişlerdi kadından mafya olmaz diyenlere tek tek göstermişlerdi mafya masasına artık kadınlarda oturur olmuştu onların ki, ayrı bir masa idi, ama işin içinde türk bayrağı olunca kadınlarda ayrı bir mafya masası kurmuşlardı ufuk kaplan'ın eşi yıldız kaplan kurmuştu mafya masasını erkekler bir masadan kadınlar bir masadan ülke için mücadele vermeye başlamışlardı. Yıldız hanım da eşi ufuk bey gibi çok gözü kara bir kadındı onların masasında uyuşturucu işine karşı çıkmak tecavüzleri önlemek dolandırıcıları yakalayıp cezalarını kesmek onların ticaret masası da bu olmuştu ufuk bey silah masasını yönetiyordu yıldız hanım ise mafya masasını yönetiyordu. Ufuk beyin eşi yıldız hanım daha önce yurt dışında böyle bir masayı yönettiği için hiç zorluk çekmeyecekti, kobra ile piton sa hala adem'in elinde idi, adem ve adamları onlardan istediklerini almadan onları salmayacaklardı en önemli soru şu idi. Noyan ve adamları neredeydi neden hala meydana çıkmıyorlardı, haliyle adem ve adamları da noyan'ı öldüremiyorlardı noyan denilen adam zaten emirleri cardinal denilen adamdan alıyordu o ne derse yapıyordu. Savcı ayşe hanım ekibi ile yeni bir operasyona imza atacaklardı halil ve doruk'un getirdiği beş tırı durdurulacaktı ayşe hanım'ın emri ile bu hamleyi ne halil bekliyordu nede doruk bekliyordu. Hepsi neye uğradığına şaşırmışlardı ama bilinen bir şey vardı, adem kaybettiği dostlarının intikamını almadan ölmeyecekti, yeni dostları eskilerini aratmasa da adem yine de özlüyordu eskileri en çokta eski dosttu olan şahin ağayı doruk ezeler yeni bir bağlantı kurmaya çalışıyordu yeni bir uyuşturucu işini takip ederken ceyhun ardıç ismine raslamıştı yeni partiyi ceyhun ardıç aracılığı ile türkiye ye getirteceklerdi bu iş fazla uzamıştı.