Kazım yavuz ve ekibi suikastçi tim'in tuzağına düşmüşlerdi hızlıca vakit kaybetmeden ambulanslar ile en yakın hastaneye doğru ambulanslar yoldaydı çakır ile polat mekanlara baskın yapmak için çoktan yola çıkmışlardı, cardinal ise kazım yavuz ve ekibini kaybedecekti çünkü kazım yavuz cardinal'e yanlış yapmıştı ömründe yaptığı ilk ve son yanlıştı meryem kılıçdere neden bir sene sonra istanbul'a geri dönüş yapmıştı herkesten sakladığı gerçek neydi ufuk kaplan ise güçlü bağlantılar kurmaya devam ediyordu adem ve selma ölmüş olma ihtimalini masa daki, herkes düşünüyordu eğer ölmüşlerse hem adem'in hemde selma'nın cenazeleri neredeydi bilinmiyordu. İhtiyarlar heyeti toplanmıştı toplantı yapmak için onlarda aralarında konuşurken şunları demişlerdi, beyler eğer selma ve adem öldürülmüşse bu örgüt bizi deşifre edecektir ben başkan olarak ölmeyi göze alıyorum der rauf bey ise şöyle devam eder ben başkan'a katılıyorum ama biraz daha bekleyelim bakalım ufuk kaplan ne yapacak der. Ertuğrul bey ise şöyle devam eder adem bu teşkilata seçildiğinde hiç birimizin beklemediği bir hamle yaptı çocukluk arkadaşı olan ersin yılmaz'ı vatan'a ihanet etti diye öldürdü bence teşkilatın içindeki hain adem ve selma değil arkadaşlar bunu anca onlardan öğrenebiliriz der, gündoğdu bey ise şöyle der evet ertuğrul bey'e katılıyorum bir düşünün bu adam çocukluk arkadaşını öldürdü vatan'ı için önceki başkan'ı hain diye öldürdü vatan'ı için yılmaz ailesi ve ulucan ailesini hatırlarsınız yine adem bitirmişti ve diğerlerinide bence adem ve selma değil aklıma tek bir isim geliyor devlet'e hainlik yapacak görünmezler yeniden ortaya çıkmış olabilirler der. Ve toplantı devam eder, yusuf ise şüphelendiği katili takip ederek sonunda köşeye sıkıştırmıştı zeynep'in katili olabirdi zaman kaybetmeden harekete geçmesi lazımdı çakır ile polat mekanları basmaya başlamıştı flört'ün mekanından başlayıp diğer mekanlarıda yoklayacaklardı örgüt ile bağlantılı olan mekan varmı yokmu onu çözmeye çalışıyorlardı adanalı ise büyük bir operasyonun başına getirilmişti belki kan kardeşi maraz al'nin katilini bulabilecekmiydi belli değildi toplantı bitmişti toplantı da alınan karar herkesi yıkmıştı adem kılıçdere ve ekibi devlet görevinden atılmıştı kahve bir düşman yüzünden eğer ölmemişse türkiye'ye döndüğünde görevden atılmış olacaktı görünmezler ise aldıkları emir ile kazım yavuz ve ekibi'nin kaldığı hastaneye giderler niyetleri hepsini öldürmektir ama bir şeyi hesaplayamazlar baskın yaptıkları hastane reis ailesi'nin hastanesi çıkar ve kılıçdere ailesi ile reis ailesi görünmezler ile çatışmaya başlar o esnada ali gökdeniz ve adamları kazım yavuz ve ekibini ambulans ile kaçırır ali gökdeniz ise namı diyar maraz ali'dir. Yusuf da şüphelenip takip ettiği katil ile tartışmaya girer ortalık fena bir şekilde karışmıştır.