Ali bey ile bayraktar dört bir görüşme yapar bayraktar dört ali bey'e bir dosya verir. O dosyada önemli bilgiler yazıyordur, vatan hainlerinin isimleri yazıyordur o dosyada zeki çetin'e telefon gelir telefonu açtığında naci doruk'un adamlarının öldürüldüğünü söyler. Haberi alan zeki hemen adamlarını toplayıp ulucan holding'e gider maraz ali hazırlıklarını yapmıştır, bayraktar beş tarafından gizli mekandan çıkarılır. Adem'in evine doğru giderler, yoldayken bayraktar beş adem'i arayıp adanalı ile fatma hanım'ın da gelmesini istediklerinde adem telefonu kapatıp onları arar. Ve davet eder yarım saat sonra hem fatma hanım hemde adanalı gelir onların arkasından da savcı ayşe hanım ile ablası filiz hanım yıldız kaplan ve masası da gelir. Daha sonra ufuk kaplan ve masası da gelir şahin ağa ile kuşçu baba gelir, meryem öztürk ile maria da gelir. Yusuf ile çakır yanlarına mahsun'u da alıp gelirler en son ise köroğlu ve adamları gelir, herkes hemen hemen toplanmıştı on beş dakika sonra bayraktar beş ile maraz ali gelmişti. Artık saklanmasına ve kendisini gizlemesine gerek kalmamıştı sahaya inme vakti gelmiş idi. Bayraktar üyeleri iyi bir hamle yaparak vakti geldiği için ikinci hamlelerini yaparak maraz ali'yi sahaya çıkarma hazırlığı yapıyorlardı bayraktar bir filiz hanım ve kuşçu baba ile neyi konuşmuştu ikinci hamle den sonra ki, üçüncü hamleleri ne olacaktı ufuk bey jon begal ile bir görüşme yapmaya karar verir. Hedefi jon begal'i öldürmekti ama bu durum değişebilirdi adalet hanım ve öğrencisi kanuni de onlara sağlananan odada çalışmalar yapıyorlardı, ufuk bey ile jon begal bir araya gelip görüşme yaparlar bu görüşmede ufuk bey jon begal'i tehdit eder. Aynı şekilde jon begal de ufuk bey'i tehdit eder, bu savaşın tek bir kazananı olabilirdi gerisi düşünülemezdi oda hemen hemen belli idi, kızıl elma ya ulaşmaya çalışan yiğitler olacaktı bu zor savaş'ın kazananı ispirli ise ortada bir oyun oynandığının farkındaydı bu oyunu bozmak için masayı toplayıp oyun kuranlara karşı bir oyunda masa kurmak için hamle yapacaklardı, düşmanlarına karşı en acımasız hamleyi yapıp onları tek tek yok edeceklerdi.