Selma hanım ile yardımcısı fatma hanım merkez'e gelmişlerdi müdürleri eski bir dosya koymuşlardı önlerine rıza soylu ve ekibinin dosyasıydı yıllar önce rıza soylu ve ekibi öldürülmüştü yıllar sonra bu dosya yeniden niye açılmış olabilirdi, yüzü görünmeyen bu adam kimdi adem ve dostlarına neden yardım ediyordu. Bu adam ne istihbarat üyesi idi, nede üst düzey bir görevi vardı. O zaman bu yüzü görünmeyen adam kimdi. Mahsun ile adamları araştırmaya başlarlar bahar hanım'a suikast yapmaya çalışan ekip'in izini sürmeye başlamışlardı, işin garibi tapınakçılar yine oyun oynamaya başlamıştı. Durumlar çok karışmıştı, adem'in düşmanı da çoktu dosttu da çoktu ama o günden bugüne kadar hiç kimseye zararı dokunmamıştı. Meryem kılıçdere uzun zamandır üstünde çalıştığı projenin Anadolu Ejderinin üstünde çalışmalar yapmayı sürdürüyordu, Anadolu ejderi türk silahlı kuvvetlerinin gücüne güç katmak için yapılan bir proje idi, bu projenin önünü kesmek isteyen cardinal ve ekibi sahaya tapınakçıları sürer yeni bir savaş başlamak üzeredir, bu savaşta ufuk bey ve masa adem den taraf olarak savaşı başlatır masanın artık üç düşmanı daha vardır. Noyan , Kobra , Piton bu üçlü türkiye'nin başına bela olmaya gelmişlerdi. Meryem öztürk ise yüzü görünmeyen adam ile görüşmeye gidecekti, herkesin her attığı adımı biliyordu bu adam kim olabilirdi yüzünü gören kimse yoktu, yüzü görünmeyen adam herkes olabilirdi. Yada hiç kimse olmaya bilirdi zamanında ufuk bey'e savaş açmıştı ama o tarihten beri kimse o savaş açanın izini bulamamıştı maraz ali ise gizliden görevine devam ediyordu, vakti zamanı geldiğinde ortaya çıkıp onu öldürmeye çalışan herkesi tek tek öldürecekti adanalı ise kan kardeşi maraz ali'nin mezarını ziyaret etmeye devam ediyordu, adanalı katilleri bulabilecek miydi bulursa kimin yardımıyla bulacaktı o gizli adam yardım edecek miydi. Bilinmiyordu yıllardır kimsenin izini bulamadığı iki katil eğer bulunursa adem ve ekibi adanalı'ya verdikleri sözü tutmuş olacaklardı, meryem hanım ile yüzü görünmeyen adam buluşmuşlardı uzun uzun konuştuktan sonra adamın yanından çıkıp yer altında ki, mekanına gitti.