103.Bölüm

9 2 0
                                    

Cahit bey iki senedir kimse ile görüşmek istemiyordu sadece toplantı zamanlarında görüşmeler yapıyordu, ihtiyarlar heyeti cahit beyin neyi var diye düşünmeye başlamışlardı cahit bey ise yaralı genç ile sohbet etmeye çalışıyordu halil ulucan herkesi korkutmayı sonunda başarmıştı herkes ulucan ailesinden korkmaya başlamıştı çünkü arkasında ki, düşman daha çok tehlikeli idi. Hakmanlar kimse hakmanlara bulaşmaya cesaret edemiyordu cahit bey yaralı genç ile sohbet'e devam ediyordu şöyle devam ediyordu tam iki sene önce gittin aramızdan bir sen birde şahin dün haber aldım aslanım şahin dönüyormuş hemde eşi ile türkiye'ye ama sen aslanım sen bir gözünü açsan dört gün önce de mahsun geldi hadi be koçum hadi be aslanım bu ayrılık çok oldu seni kaybetmek istemiyorum aslanın hadi çakır taşova ve diğerleri ufak bir iz bulmuşlardı onun peşine gitmek için yola çıkmışlardı ufuk bey ve masası için toplantı koyulmuştu bir karar çıkacaktı eğer adem'i masa öldürttüyse faturası ufuk kaplan'a kesilecekti yok masa değilse eğer büyük bir düşman olabilirdi kazım yavuz ölmüştü hastane de bahar selma hanım ile konuşmaya karar vermişti adem'i birde ondan dinlemek istiyordu acı çok büyüktü telefon ile arayıp buluşmak istediğini söyleyince selma hanım kabul etti meryem hanım ile yusuf ortak karar almıştı ne olursa olsun adem'in katillerini bulmak için yemin etmişlerdi bu karara adanalı ve maria da dahil olmuştu cahit beyin emri ile de maraz ali de dahildi. Cahit bey meryem öztürk ile görüşmeye gitmişti ve görüşmede şunları söylemişti meryem hanım ben iyice yaşlandım bu zalimler benide öldürmeden sizle görüşmek istedim eğer bana bir şey olursa görevimin başına geçmenizi istiyorum diye konuşurken yaralı gençten de bas etti mekanında yaralı bir genç var onu size göstereceğim ama sizden ricam hiç kimse bilmesin diye tembihlemişti ve beraber mekana doğru yola çıktılar çakır taşova ile yiğeni poyraz akdağ sonunda karşılaşmıştı poyraz akdağ önce inanmamıştı ama sonra çakır taşova ya hak vermeye başlamıştı amca oğlunun cenazesine gelemeyen çakır taşova yiğeni poyraz aktağ için gelmişti kuzey taşova yı öldüren hakmanlardan intikam alacaktı kuzey taşova eski kabadayılardan biri idi alemde herkes onu ekber lakabı ile tanır ve saygıda kusur etmezdi kuzey taşova dan sonra da çakır taşova için aynı hürmeti göstermişlerdi iki amca oğlu olan taşova soyadını dillerden düşürmemişlerdi mahsun ve ekibi ise yanına tilki orhan'ı da alıp kılıçdere ailesini ziyarete gitmişlerdi kılıçdere ailesi ile ortayol ailesinin acıları büyüktü bahar selma hanım'ın yanına gelmişti ve konuşmaya başlamışlardı meryem kılıçdere, yusuf miroğlu, adanalı, maria ve uzaktan göreve katılan maraz ali bilinen yerlere baskın yapmaya başlamışlardı alper ise kara ile görüşmeye gitmişti ceza evlerinin ağası olan kara haberi duyar duymaz araştırmaya başlamıştı cahit bey ile meryem öztürk mekana giriş yapmışlardı cahit bey ile meryem hanım mekanın bir odasına girdiklerinde meryem hanım gördüğüne şok olmuştu cahit beyin yaralı dediği genç aslında adem kılıçdere idi ölmemişti ve hayatta idi.

Kalem ve kılıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin