191.Bölüm

5 1 0
                                    

Adem ile köroğlu yavuz'a anlatmaya başlar bunun bir operasyon olduğunu ve bu operasyonu da bayraktar üyelerinin yaptığını söylerler çok geçmeden galip bey de gelmiş idi, ve içeri girmiş idi. Adem ile köroğlu galip beyi hoşlamıştı ve hikayenin geri kalanını galip bey yavuz'a anlatmaya başlamıştı bu operasyon sayesinde ali'nin katilini türkiye ye girdiğini tespit ettiklerini söylemişti hatta maraz ali'nin katilini de söyler galip bey yavuz duyunca çok şaşırır bu duruma Kan kardeşi maraz ali'ye bir sarılışı vardır ki, aynı şekilde maraz ali'nin de yavuz abisine aynı şekilde sarılmıştı jon begal ve ekibi tüm hazırlıklarını yapmışlardı kılıçdere konağında baskın yapacaklardı. Zaman kaybetmeden yola çıkmışlardı, galip bey adem ve yol arkadaşlarına gökte dalgalanan türk bayrağı için ve güzel türkiye'miz için bu salgını çözmelerini ister adem ise canları pahasına salgını çözeceklerini söyler ve galip bey mabete dönmek için yanlarından ayrılır. Adem köroğlu yavuz ve maraz ali dörtlüsü hemen halil'in bulunduğu sorgu odasına tekrar girerler ve halil'den alacaklarını alıp onu gönderirler şimdi herşeyin hesabını soracakları o gün gelmiştir. Bayraktar üyeleri hasta birini iyileştirmeye çalışırken diğer bir yandan da daha güzel bir türkiye için çalışırlar, adem ve yol arkadaşları tek bir şey için mücadele etmeye devam ediyordu gökte dalgalanan türk bayrağı için hedefleri ise kızıl elma ile jon begal ve ekibi konağa gelmişlerdi ve taraya taraya içeri doğru girerken özgür adem'e telefon eder telefonu açan adem jon begal'in konağı bastığını öğrenir. Telefonu kapatıp yavuz'a jon begal'i öldürmek isteyip istemediğini sorar yavuz ise İstediğini söyleyince mekan dan çıkış yaparlar adem köroğlu ile çıkar yola yavuz ise maraz ali ile yola çıkar yarım saat sonra konağa gelirler ve çatışmaya karşılık verirler. Sıka sıka içeri kadar girerler ve jon begal'e gelmiştir sıra songül anayı rehin almıştır, jon begal yavuz adem'e sakin olmasını söyler jon begal'e ise maraz ali'nin ölmediğini söyleyince iyece sinirlenir jon begal maraz ali'yi karşısında gördüğünde ölmediğini anlar yavuz dikkaya  fırsatını bulduğu an jon begal'i anlından vurur.

Kalem ve kılıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin