Kurşun seslerini duyan şahin ağa ve adamları sokağın köşesine doğru koşarken miroğlu ve adamlarının vurulduğunu görürler zaman kaybetmeden anbulans'a haber verirler. Olay yerine çok sayıda ambulans gelir ve hemen hastaneye götürülmek üzere yola çıkar, bu kötü haber savcı ayşe hanım'a da gitmiştir haberi duyar duymaz ayşe hanım şöförü ile yola çıkar olay yerine doğru masa üyeleride çok zaman geçmeden haberdar olurlar onlarda şahin ağaya destek olmak için onu yalnız bırakmamak için yola çıkarlar. Kuşçu babanın yüreği sıkışmaya başlamıştır yusuf'u ma bir şey oldu diye söyleniyordu ilk kez bu kadar çaresiz idi, nede olsa kuşçu baba ile yusuf'un anıları o kadar çoktu ki. Anlatmak ile bitmezdi adem'e haber gitmesin diye her yere haberci yollamışlardı masa üyeleri kobra ile piton ise yine kaçmayı başarmıştı kötü haber tez duyulur derler ya hani onun gibi işte bu acı haberi evin kadınları da duymuştu bütün kadınlar kılıçdere konağında toplanmışlardı evin büyüğü songül ana kuran'ı kerim okumaya başlamıştı mahsun ile çakır da çok geçmeden haberdar olmuştu olaydan onlarda hemen şahin ağanın mekanına geçmişlerdi meryem hanım bir ekip çıkarmıştı sırf bu olayı araştırmaları için yıldız hanım ise haberi duyunca masayı toplama kararı alır ve toplar ayşe hanım lale hanım arzu hanım ceylan hanım emine hanım leman hanım behiye hanım nurcan hanım melis hanım pelin hanım ve tülay hanım bir toplantıya otururlar yaptıkları toplantı sonunda onlarda kılıçdere konağında doğru yola çıkarlar miroğlu ve arkadaşları hastaneye getirilir ve vakit kaybetmeden ameliyata alınırlar yaklaşık üç dört saat sürer ameliyatları doktor çıktığında ameliyatın normal geçtiğini ama her ihtimale karşı yoğum bakımda tutacaklarını söyleyip hastane de bekleyenlerin yanından ayrılır bayraktar üyeleride duymuştur olay biteni bu olaya tepki göstermek için maraz ali'yi çağırıp şunu söylerler saklanmana gerek yok artık ortaya çık ve adem'i frenle eğer ki miroğlu ölürse adem'i hiç kimse durduramaz hatta biz bile durduramayız diyip maraz ali'yi yollarlar hastaneye doğru yola çıkar maraz ali bir yandan heycanlıdır kan kardeşinin karşısına çıkacağı için bir yandan da içi ağlıyordur miroğlu'na yapılan suikast için.