156.Bölüm

7 1 0
                                    

Savcı ayşe hanım olay yerine geldiğinde gördüğüne çok şaşırmıştı çünkü adem'in öldürdüğü doruk ve adamları aslında leyla türkmen'in katili idi. Yıllar önce bir suikast'e kurban gitmişti o günden sonra önüne çıkan kişilerin anlattıkları ayşe hanım'ın kafasına yatmamıştı o yüzden kardeşinin katilini, bulmak istiyordu. Adem ve dostları ile katillerin peşine düşmüştü ablası filiz hanım da destek veriyordu, yıllar önce adem bahar hanım ile evlenmeden önce savcı ayşe hanım'ı seviyordu ama ayşe hanım'a zarar gelmesin diye ayrılmıştı ondan sonra da bahar hanım ile evlenmişti ama hiç bir zaman ayşe hanım'ı unutmamıştı zaten türkmen ailesini benimsediği için adem yardım etmek istiyordu savcı ayşe türkmen'e iyi haber gelmişti yaralılar ameliyattan çıkmıştı durumları iyiye gidiyordu. Filiz hanım bu mutlu haberi vermek için hemen kardeşi ayşe hanım'ı aramıştı haberi vermişti, şahin ağa ile kuşçu'nun gözlerinde bir sevinç vardı, onlarda sevinmişti bu duruma zaten vakti zamanında bu aleme adem'i şahin ağa sokmuştu onu doğruluktan hiç şaşmaması için mafya aleminde yetiştiren baba dosttu idi. Şahin ağa vatanına olan aşkı bayrağına olan aşkı ve milletine olan bir aşkı vardı genç reis olarak görüyorlardı, ufuk kaplan dan sonra masanın tek lideri adem reis olacaktı. Yüzü görünmeyen adam herkesin nabzını yokluyordu hastaneden çıkmadan önce kuşçu ile biraz sohbet eder sohbet ederken dost olacaksan diye bir hikaye anlatmış yüzü görünmeyen adama avcının biri ormanda bir ayı ile karşılaşmış. Bakmış ki, koca bir yılan ayının boynuna dolanmış onu öldürdü öldürecek, ayı avcıya elini uzatıp yılandan kurtarmasını ister gibi bir işaret yapmış. Avcı da yılanın boynunu sım sıkı kavrayarak, yere çalmış kafasını da ezip öldürmüş, ayı da bunun üzerine bizim avcıya çok minnet duymuş. Takılmış peşine nereye gittiyse onunla gitmiş, derken avcı ayıyla arkadaş olmuş, ona işlerini gördürmüş hem binek için kullanmış, hem yüke koşmuş, avcının bilge bir komşusu varmış. Bir gün ona demiş ki, ya komşu artık sen bu hayvanı rahat bırak gitsin, nede olsa hayvandır bakarsın sana zarar verir. Bizim avcı umursamamış başka bir gün avcının gine ziyaretine gelmiş, bakmış avcı hasta ayı da baş ucunda durmuş yelpaze ile sinekleri kovuyor. Bilge kişi gine ona demiş ki, komşu yeter gayri bu hayvanı bırak bizim avcı gine aldırmamış, hatta bilge kişiye gücenmiş içinden demiş ki. Bu benim komşu ayının bana hizmet etmesini kıskanıyor, derken ayı hizmet etmeye devam ede dursun, Bizim avcının hastalığı ilerlemiş. Sineklerde bir çoğalmış ki, sorma ayı da kalkmış koca bir taş alıp sinekleri kovmak yerine kafasına gözüne vurmuş.  

Kalem ve kılıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin