198.Bölüm

6 1 0
                                    

Halil karşısında hem çakır'ı hem adanalı'yı hemde maraz ali'yi görünce çok şaşırır ve buyur eder koltuklara otururlar  hem maraz ali ve yavuz hemde çakır tek bir  soru için gitmişlerdi neden adem değil de neden bahar hanım'ı öldürdün diye gitmişlerdi hesap sormaya çakır halil'e bahar hanım'ın kim olup olmadığını sorunca önce tanımadığını söyledi halil sonra da istemeden öldürdüğünü söyledi. Çakır da halil'e o senin yengen bahar kılıçdere diyince halil bir kez daha şaşırmıştınasıl olur böyle bir şey diye ama olmuştu çakır halil'e bayraktar üyelerinden aldığı dosyayı verince ve halil okuyunca aslında biraz olsun anlar gibi olmuştu o dosya da halil'in gerçek kimliği ve gerçek ailesi  yazıyordu ama belli etmeyip çakır ve diğerlerine posta koyup kovmuştu çakır ise halil'e dönüp şöyle  demişti dua et bizim öğrendiklerimizi adem öğrenmesin halil senin abisi olduğunu bilmiyor dua et öğrenmesin eğer hem abisi olduğunu hem de istemeden bile bahar'ı öldürdüğünü öğrenirse bu holding den kaçacak yerin olmaz diyip ayrılır adem ve ekibi ise bu sıralar eve girmek bilmiyordu. Eşi bahar hanım'ın katilini bulmak için mücadele veriyordu, köroğlu da destek veriyordu beraber arıyorlardı katili filiz hanım ile ayşe hanım bir kuruma gelmişlerdi. Görünen o ki savcı ayşe hanım ve ablası filiz hanım devlet'in bir kurumuna hizmet ediyorlardı, yoksa neden hiç kimseye haber bile vermeden böyle bir yere gelmiş olabilirlerdi ki, bayraktar üyeleri çok eskiden bir tim kurmuştu daha sonra o tim hiç ama hiç meydana çıkmamıştı o zamanlar o tim yedi yada sekiz operasyon yapıp kayıplara karışmışlardı acaba şimdi o tim yeniden çıkmış olabilir miydi akıllarda soru işareti kalmış idi. Savcı ayşe hanım ve ablası filiz hanım neye hizmet ediyorlardı halil telaşlanmaya başlamıştı çakır'ın dediklerinden acaba gerçekten adem ulucan holding'i basıp beni öldürürmü diye adem ve ekibi bir adres bulmuş idi. Ve o adrese doğru yola çıkmışlardı adem düşünceler içindeydi aylardır bahar'ın katilini arıyordu bu sefer doğru adres olsun dua ediyordu. Yıldız hanım bayraktar üyelerinin emri ile ufuk bey odasında uyurken susturucu silah ile ufuk bey'i öldürmüştü ve daha sonra kimseye demeden bayraktar üyelerinin mekanına doğru yola çıkmıştı. 

Kalem ve kılıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin