114.Bölüm

9 2 0
                                    

selma hanım'a bir telefon gelir telefonu açtığında selma hanım telefon ucundaki sese şaşırıp kalır çünkü o ses baron'a ait idi, halil ulucan ismini en tepeye çıkarmak içindi emniyet amiri selma hanım'ı o yüzden tehdit ediyordu baron cardinal yine mübarek bir ayda ne kadar Müslüman kanı dökmesi gerektiğini hesaplıyordu. Geçen sene olduğu gibi herkes yine o mübarek geceyi sabırla beklemeye çoktan başlamışlardı, on bir ayın sultanı ey şehr'i ramazan günahların af olduğu tövbelerin kabul olduğu Allah rızası için nefizlerin terbiye edildiği bu ayı bekleyen o kadar çok insan topluluğu vardı ki, o kadar iyi insan varken tabi kötülerde vardı şu hayatta cardinal gibi vatan hainleri de vardı hak batıl savaşı vardı bir tarafta iyi insanlar diğer tarafta onlarla kötülük eden vatan hainleri ama bu savaşı kötüler değil iyiler kazanacaktı baron yıllar sonra neden ortaya çıkma gereği duymuş olabilirdi halil ulucan üstünde ne gibi bir planı vardı halil ulucan ile bağlantısı ne olabilirdi bunun çözülmesi lazımdı ufuk bey masayı toplamaya karar vermişti. Adamı Cevdet ile herkes'e haber göndermişti mahsun ve adamları ise alper den aldıkları adresleri kontorol etmeye başlamışlardı kadınlar tarafı ise gücüne güç katmaya devam ediyordu, istihbarat eğitimi alan bayanlar bu ülke için can vermeye hazırlardı, adem ve ekibi ise aksaçlı'nın emri ile bir vatan haini olan anderas ve adamlarının peşine düşmüşlerdi, anderas türkiye'ye ne zaman gelmişti bilinmiyordu eğer anderas ve ekibi türkiye'ye geldiyse çok sayıda müslüman öldürmek için cardinal yollamış olabilirdi. Noyan ve ekibi geldiklerinden beri çok kişinin canını yakmıştı halil ulucan da noyan itine destek vermişti düşmanların planı tıkır tıkır işliyordu ülkenin bir kahramana ihtiyacı vardı okahraman eğer çıkmazsa meydana mübarek ramazan ayında vatan hainleri sayısız müslüman öldüreceklerdi. Aksaçlı'nın emri ile türkiye'ye dönüş yapan iki isim vardı biri ali gökdeniz bir diğeri ise mafya aleminin eskilerinden şahin ağa idi yirmi sene önce aksaçlı'nın emri ile elazığda görev yaparken yirmi sene sonra elazığ dan istanbul'a tek bir şey için dönmüş olabilirdi kardeşi eşref eroğlunun intikamı için kala kala eroğlu ailesinden bir eşref ağa ile şahin ağa kalmıştı aileden geriye ama şimdi tek şahin ağa kalmıştı ortalık fena karışacaktı vatan hainleri yüzünden cardinal de bunu fırsat bilip bütün gücüyle türkiye'ye savaş açacaktı ortada gezinen bir it vardı ama kimse onu bulamıyordu. Onu bulmak yine yusuf ve çakır'a kalmıştı adem ve ekibi başkasını takip ederken çakır ve yusuf da o hain iti bulmak için yola çıkmışlardı.

Kalem ve kılıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin