Adanalı yıllar sonra kan kardeşi ve çocukluk arkadaşı maraz ali'nin mezarına ziyarete gitmişti zamanında verdiği sözü yeniden tekrarlamıştı adanalı bu sefer yanında selma hanım ve fatma hanım da vardı, onlar maraz ali öldü diye düşünürken maraz ali aslında herşeyi gün yüzüne çıkarmak için fedai olmayı kabul etmişti yıllar önce zaten kendisine bir tuzak kurulduğunu anlatacaktı tren garında ama o hain polis memuru tarafından süikast'e uğrayınca öldü sanılıp cenaze için cazilaneye götürülünce cahit bey'in yolladığı tim tarafından kaçırılıp maraz ali'nin yerine ona benzeyen birini bırakmışlardı. bereliler ise maraz ali, çakır, adem, yusıf, adanalı, ve polat efsaneleri ile yetiştirilmiş bir özel ekipti cardinal'in adamları tarafından kaçırılan maraz ali'nin katili hain polis ise yurt dışında görev yapmaktadı. Eğer türkiye'ye geri dönerse adanalı ve ekibinin onu rahat bırakmayacağını biliyordu korkudan dönüyordu meryem öztürk bu adamı bir şekilde almak istiyordu hiç bir kimse türk polisini öldürüp elini kolunu sallaya sallaya gezemezdi bu halk içinde geçerliydi ihtiyarlar başkanı meryem öztürk bunun hesabını sormak için o koltuğa oturmuştu ve cahit bey tarafından seçilmişti meryem hanım kocasının hain olduğunu öğrenince bile gerekeni hiç tereddüt bile etmeden yapmıştı kendi kocası kazım yavuz'u öldürmüştü. Eğer ülken için vatanın için bayrağın için hain olduğunu bildiğin halde eşine çocuğuna gerekeni yapmıyorsan o zaman ne ülkeni ne vatanını nede bayrağını sevemezsin vatan haini gözüyle bakarlar insana ama meryem hanım sırf ülkem yaşasın vatanın zeval görmesin gökte dalgalanan ay yıldızlı türk bayrağım yere düşmesin diye vatan haini kocasını gözünü bile kırpmadan öldürmüştü cahit bey boşuna seçmemişti meryem öztürk'ü bereliler ise eylemleri engellemek için mücadele etmeye devam ediyorlardı bayram arifesinde bile saldıran cardinal aslında eceline susamış bir köpekten farkı yoktu adamlarına yaptırıyordu bütün saldırıyı noyan ve anderas hız kesmeden devam ediyordu saldırılarına taki bereliler görünene kadar sonra hem noyan ve ekibi hemde anderas ve ekibi arkalarına bile bakmadan kaçıyorlardı. Çünkü bereliler hakkında hiç bir şey bilmiyorlardı adem, çakır, yusuf, bunların ne yapacaklarını tahmin ederek saldırı yapıyorlardı ama bereliler geleli 4 hafta olmasına rağmen bereliler hakkında bildikleri hiç bir şey yoktu cahit bey bereli timi boşu boşuna yetiştirmemişti her biri bu ülke için bu vatan için bu bayrak için canlarını verecek kişilerdi yüzlerini anca güvenecekleri insana göstereceklerdi cahit bey öyle yetiştirmişti selma hanım fatma hanım ve adanalı ramazan bayramı arifesinde yavuz komiser'i yalnız bırakmayarak en doğru kararı vermişlerdi tam mezarlıktan ayrılacakları sırada cardinal'in adamları ile bir çatışmaya gitmişlerdi olayı duyan yısuf, çakır, ve adem adamları ile hemen yola çıkmışlardı on dakika sonra dokuz araba peş peşe mezarlığa girer girmez cardinal'in adamları şaşkınlığa uğramışlardı arabalardan inenler adem ve ekibi yusuf ve ekibi birde çakır ve ekibi idi. Teker teker cardinal'in adamlarını temizledikten sonra maraz ali'nin mezarının başında birer fatiha okuyup arabalara binip eve dönüş yoluna geçmişlerdi noyan ve anderas ise canlarını zor kurtarmışlardı, berelilerin elinden cardinal haberi alınca deliye dönmüştü yıllardır bir adanalı'yı öldüremiyordu çünkü tek amacı adanalı'yı ve diğerlerini öldürüp türkiye'yi kana boyamaktı.