146.Bölüm

3 1 0
                                    

Savcı ayşe hanım'a bir zarf içinde bir ervak ve bir cd gelir bu cd nin içinde kardeşi leyla türkmen'in katili vardır, cd yi takıp izleyen ayşe hanım katilin adem olduğunu görüp yakalama emri çıkarttırır adem şaşkınlık içindedir. Tam tırları durduracakları zaman bereliler tırları durdurup mallara el koymuşlardır, berelilerden bir yüzü görünmeyen adamı arayıp bilgi verir maraz ali ise adamları yakalamıştır adamları toplayıp mekana götürmek için yola çıktı. Çakır ile yusuf ofiste ne yapacaklarını konuşurken mahsun gelmiştir, ofise oda çakırların yanına geçip çare aramaya başlamışlardır, demircioğlu ailesinden kuşçu bir çatıda güvercinleri ile uğraşıyordu herkes kuşçuyu deli bilirken meğer kuşçu gözüne kestirdiği adamı direk indiriyordu. Cardinal herkes için plan yapmaya devam ediyordu, halil ile doruk olanları görünce deliye dönmüşlerdi. İçlerinde bir hain olabilirdi onları satan biri olabilirdi, bunun araştırmasını yapmaya karar verirler, hücre evinde kalan ejder'e bilgi gelir o bilgide savcı ayşe türkmen'in infazı bilgisidir ejder görevi yapmak için evden çıkıp adliye ye doğru yola çıkar. Savcı hanım'ın ekibi adem'i tutuklar ve adliye ye götürürler, meryem öztürk'ün kulağına gider bu haber istihbaratı toplayıp adliye ye doğru yola çıkar yüzü görünmeyen adam da özel bir ekip çıkarır. İkinci bereliler diye itap ediyorlar bu ekip gözü kara dediğini dedik bir ekipti bereliler doğru dosyayı savcı ayşe hanım'a götürürler ve ayşe hanım adem'i sorgularken asıl katilin kim olduğunu öğrenir. Ve adem den yardım ister kelepçeyi hemen söktürüp adamlarına talimat verir, adem ve savcının adamları hemen adliye den çıkıp adamların peşine düşerler eş zamanlı operasyon düzenlenir, bütün babalara halil ve doruk ta dahil dengeler değişmeye başlamıştır. Savcı ayşe türkmen bütün oyunları bozmak için türkiye'ye gelmişti ve kardeşi leyla türkmen'i katleden adamı bulmak için adem ve ekibi eski kulağı kesiklere haber uçurmuşlardı masa ve diğerleri de araştırmaya başlamıştı savcı ayşe hanım adem'e güveniyordu. Adem de savcı ayşe hanım'a güveniyordu şahin ağa uzun zamandır ortalarda görünmüyordu, fırtına her yerde şahin ağayı arar olmuştu fırtına nın önüne kimse geçemiyor ve kimre racon kesemiyordu, o kadar belalı bir tipti. Ayaz fırtına dedikleri adam çok vakitlerini almadan adem ve ekibi adamları yakalamışlardı ve konuşturmaya başlamışlardı. Kenan savcı ayşe hanım'ı arayıp adamları yakaladıklarını ve şu an neredeyse vereceği adrese gelmesini ister çünkü adliye'ye götürseler kapıdan girerken öldürürlerdi, yarım saat sonra ayşe hanım kenan'ın verdiği adrese gelir ve içeri girer kızılkuyruk ayşe hanım'ı görür görmez nasıl bir hata yaptığını anlamıştı aşkın ile kızılkuyruk öldürdükleri leyla türkmen'i öldürdükleri için af dilemeye başlamışlardı.

Kalem ve kılıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin