Maraz ali hastanenin öneme gelmiştir ve içeriye doğru yürür mahsun ile çakır da şahin ağanın yanına gelmiştir ona destek olmak için olay yerine gelen ayşe hanım hemen olay yerini incelemeye başlar olayın zorumlularını bulmak için songül ana ve ev halkı yasin'i şerif okurken evin kapısı çalınır gelenler yıldız hanım ve masa üyeleridir. Onlarda katılmak isterler bu güzel programa boş bir yer bulup otururlar bayraktar üyeleri araştırma yapmaya çoktan başlamıştır sıkı bir araştırma sonrası elde edilen tek bir cevap vardır. Jon begal bu adamında kim olduğunu araştırırken noyan'ın abisi olduğunu öğrenirler, işler iyice çıkmaza girmeye başlamıştır olayı ne kadar saklamaya çalıştıysalarda adem'in kulağına gitmiştir olay ve gizli mekanından çıkarak hemen hastaneye doğru yola çıkar nasıl bir cendere'nin içine düşmüştür adem masadaki, haini bulmak için hamle yapacağı anda miroğlu vurulur. Ortada bir hain geziyordu ama bu hain kim bilinmiyordu, bir saat sonra adem hastaneye gelmiş idi içeriye doğru yürüdüğünde maraz ali'yi görür, durumu felan sorduğunda maraz ali anlatırım diyip kapatmıştır konuyu evde kuran'ı kerim okunduktan sonra dualar okunmaya başlanır dua okunması da bittikten sonra gelen misafirler hoşlanır olay yerini inceleyen ayşe hanım adliye ye gitmek yerine oda ablasına haber vererek adem'in evine geçer yarım saat sonra da ablası filiz hanım gelir adem'in evine onlarda songül ana ile oturup beklemeye başlarlar adem doktor ile konuşunca az çok olayı anlar durum o kadar da iç acıcı değildir. Ne yazık ki doktor odasından çıkan adem maraz ali'ye eve gidiyorum diyip atlatmıştır onu hastaneden hızla çıkan adem arabasına binerek parmaksız'ın mekanına gider ve kobra ile piton'un yerini söylemesini ister ondan kızgınlık ile anlatır durumu parmaksız olayı duyunca kobra ile piton'un yerini adem'e üfler adem de parmaksız'ın mekanından çıkıp adrese doğru gider. Kobra ile piton telefonda jon begal ile konuşurken birden mekanları taramaya başlar kobra ile piton kimin bastığını sorarken kim olduğunu öğrenirler mekanlarını basan kişi adem dir kobra ile piton adem olduğunu öğrenince mekanın arka çıkış kapısından kaçarlar.