105.Bölüm

11 2 0
                                    

Mahsun bir iz yakaladığını düşünüyordu adamlarından birine talimat vererek çatara yı izlemesini istedi eğer mahsun fırat haklı çıkarsa büyük hain ortaya çıkmış olacaktı masa toplanmıştı, toplantı başlamıştı toplantı gündemi adem'in kimler tarafından öldürüldüğü idi, ufuk kaplan ve masa büyük bir oyuna çekilmek isteniyordu. Tapınakçılar sağlam plan yapmışlardı masonlar olarak ufuk kaplan'ın masasını dağıtmaya başlamışlardı çoktan herkesle temasa geçen tapınakçılar en sona ufuk kaplan'ı bırakmışlardı çünkü onların planlarına göre en son ufuk kaplan'ın ölmesi lazımdı çakır ile yusuf birleşecekmiydi bilinmiyordu masa gün geçtikçe batmaya başlamıştı adem'in ölümünden sonra ufuk bey ve masası ticaret yapamaz hale gelmişlerdi izzet ağa ve diğerleri ise yeniden masaya dönerlermi bilinmiyordu songül hanım ile mihriban hanım adem'in intikamının peşine düşmüşlerdi onun katilini arıyorlardı mahsun'un adamı refik çatara ve ekibini takip ediyordu adem'in yanında dört senedir görev yapıyordu ama devlet'e on yedi senedir hizmeti dokunmuştu kimsenin bilmediği büyük hain çatara olabilirmiydi yada adem'in katili işte o zaman hiç kurtuluşu olmazdı poyraz akdağ yeni bir ihale için hazırlık yapıyordu çakır taşova ise ona destek veriyordu cardinal hedeflediği eyleme yavaş yavaş yaklaşıyordu istanbul'da yapacağı eylem ile son darbeyi vurmaya hazırlanıyordu meryem öztürk ise yeni ekibini kurmaya çoktan başlamıştı KGT nin başı olup yeni bir tim kurmaya karar vermişti cahit bey de desteklemeye başlamıştı örgüt eylemlerine devam ediyordu selma hanım ve ekibi bilinen hücre evlerine eş zamanlı baskınlar yapmaya devam ediyordu bahar ise en güzel parçaları içinden geçerek okuyordu tıpkı eski günlerdeki gibi. Çatara ve adamları şehir dışında bir yere doğru gidiyordu refik takip etmeye devam ediyordu, eline telefonu alıp mahsun'u aramıştı bilgi vermek için mahsun adamlarını alıp hemen yola çıkmıştı meryem öztürk en gözde elemanlardan bir tim oluşturmak istiyordu ve bu timin adını da kendi seçmek istiyordu kafasında bir kaç isim vardı ekibi kuruduğunda verecekti ismi meryem kılıçdere ise çatara nın mekanına baskın yapmıştı aradığı belgeleri bulmak için ama belgeler yoktu angora ise uçak biletlerine bakıyordu türkiye karışırsa giderim düşüncesi ile ama o belli olmazdı kazım yavuz'un ölümünden sonra bir çok hücre evi ayaklanmıştı durmak bilmiyorlardı izzet ağa ve diğerleri ortak bir karar vermiş idi. Çakır taşova'nın masasına oturup ufuk bey dahil herkese kabadayılık nasıl olur göstereceklerdi devir artık eski devir değildi mafyalık kabadayılık devri çoktan kapanmıştı devir artık akıl ve zeka devri olmuştu tapınakçılar ise başarılarını kutlamaya çoktan başlamışlardı adem gibi bir düşmanı yok ettiklerini sanarak kutlama yapıyorlardı meryem öztürk adem'in tedavisi ile uğraşıyordu ve sürekli dua ediyordu onun iyi olması için ufuk bey ve masa toplantıya başlamıştı büyük bir sır açıklanacaktı ama önce mahsun ve ekibinden gelecek haberler vardı refik takibe devam ederken çatara ve ekibi ise bir yere gelmişlerdi adamları beklerken o içeri girip biriyle konuşmaya başlar. Refik mahsun'a konun atar mahsun'da gelir resim felan çekerler ve mahsun refik ve üç adam daha bırakıp diğer adamlar ile oradan ayrılır ufuk beyin mekanına doğru gider.

Kalem ve kılıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin