Türkiye Avrupa ve Ortadoğu'nun en büyük SİHA envanterine kavuştuğu şu anda, aynı zamanda birden fazla yerde "bul ve yok et" icra edebilir. Kandil de ise sular durulmak bilmiyordu çünkü kandil'in bir eli de istanbul'da idi koçak ailesi'nin rehin alınan üyeleri hala şokta idi çünkü ismail yılmaz ve ekibi onları kandil'e gönderip terörist ilan etmekti ismail'in amacı adem ve ekibi ise ismail'e darbe vurmak için yola çıkmışlardı kenan ve gürkan masadakilere ve diğerlerine racon kesmeye gider adem ve diğerleri de sibiryalı ve diğer babalara racon kesmeye gider. İsmail yılmaz'ın bunlardan haberi bile yoktur kendisi kandil ile görüşmüş ve onaylanmıştır arslan bey de ekibi ile tırların peşine düşmüştür. Zamanda tarihe karışan tim arslan akbey sayesinde yeniden gün yüzüne çıkmaya hazırdı bu tim vakti geldiğinde adem kılıçdere tarafından yönetilecekti yakın bir zamanda teşkilat'ı Mahsusa'nın başına adem kılıçdere geçecekti. Çünkü kılıçdere ailesi devlet'e bağlı çalışmak istiyordu sibiryalı masanın lideri ufuk beye çok kızmıştı ve intikam almak istiyordu zamanında sibiryalı'nın işlerini yöneten hakan yeşil'i öldürmüştü o yüzden ufuk bey ile düşmandılar. İstanbul'a gelme sebeplerinden biride buydu ufuk bey ile sibiryalı arasında büyük bir çatışma çıkacaktı. Bu çatışmaya diğer babalar da ortak olacaklardı, alper ve ekibi ise takipte idi ismail yılmaz'ın telefon sinyalinden ismail ve adamlarının yerini tespit etmişlerdi alper hızlıca timi hazırlayıp yola çıkmıştı. Yoldayken de K. O. D adı Çakır olan murat kılıçdere yi aramıştı ve şöyle demişti adem reis'e ulaşamadığım için sizi aradım murat bey demiş ve durumu aktarmıştır, murat da hemen yola çıktığını adem reis'e kendisinin arayıp ulaşacağını söyler ve hemen yola çıkar işler iyice karışıyordu. Bursa da yaşayan murat kılıçdere adamları ile bursa dan yola çıkar istanbul'a kılıçdere ailesi yavaş yavaş toparlanıyordur murat ise yoldayken adem'e ulaşmaya çalışır ama ulaşamaz ismail ve ekibi ise aldığı rehineleri serbest bırakmış ve kılıçdere ailesini rehin almıştır. Songül hanım mihriban hanım menşüre hanım muhsin bey orhan bey emine hanım nisanur hanım'ı almışlardı sadece onlarla kalmayıp ailenin dedesi ve babannesinide rehin almışlardı. Bir tek izzet ağa yoktu aralarında acı haber çabuk duyulur gibi bu haber de izzet ağaya ulaşmıştı izzet ağa ne olursa olsun ailesini kurtarmak için yanına yerleştirilen adamlar ile bir plan yapıp yola düşmüşlerdi. Kenan ve gürkan raconu kesmişti telefonlarına baktıklarında bir konum vardı. Alper tarafından gelen aynı konum adem ve yanındakilere de gitmişti ve hemen yola çıkmışlardı, adem'i bir numara aramıştı adem telefonu açtığında telefon'un ucundaki ses murat'ı bursa dan yola çıktığını istanbul'a geliyor olduğunu iletti adem de murat'a şöyle cevap verdi eğer şimdi sen istanbul'a gelirsen operasyon suya düşer ve davut'u hiç öldüremeyiz der oda ne pahasına olursa olsun hem davut'u hemde ismail yılmaz'ı götüreceğini söylediğinde artık savaş resmen başlamıştı. Bu savaşı yönetecek kişi belli idi. Kılıçdere ailesi idi, arslan akbey halil ulucan'ın turlarını çevirmiş ve bağlamıştı arslan akbey Teşkilatı Mahsusa nın en önemli adamı idi. Sırf şu operasyon için istanbul'a gelmiş idi. Polis memurları tarafından bu operasyona verilen ad 2.Kurtlar Vadisi idi arslan akbey hızla yaymıştı haber kaynaklarına arslan akbey bu operasyona kalem ve kılıç adını vermiş idi arslan bey için bu operasyon çok önemli idi. Murat kılıçdere ve ekibi istanbul'a gelmişlerdi. Ve hızlıca eve gitmişti adem de zaman kaybetmeden eve gitmişti ikisi de ayrı kapıdan eve girmişlerdi. Murat'ın İstanbul'daki evinin salonunda bir not kağıdı vardı aynı kağıt dan adem'in evinin salonunda da vardı, kağıt da şöyle yazıyordu kardeşim ersin'in kanını almaya geldim cesaretiniz varsa çıkarsınız karşıma imza ismail yılmaz diye yazıyordu o kağıtlarda ikisi de ismail yılmaz'ı bulmak için istanbul'u darma dağın edeceklerdi. Ersin yılmaz ölmüştü artık yılmaz ailesi'nin kanlı yüzü ortaya çıkmıştı, izzet ağa yanındakiler ile hakkı'nın mekanına doğru gidiyorlardı hakkı ise arkasına aldığı ismail yılmaz ile en büyük olacağını herkese yayıyordu. Yılmaz ailesini arkasına almış idi. Racon kesiyordu ama adem ile murat raconu değil hakkı'yı keseceklerdi çünkü hakkı yüzünden kılıçdere ailesi rehin düşmüştü. İsmail yılmaz'a hakkı yardım etmiş idi, ismail yılmaz'ın cezası şimdilik hakkı'ya kesilecekti yani eğer hakkı adem ile murat' ın istediği cevabı vermez ise yaşayan bir hakkı kalmayacaktı. İsmail de bunun farkında idi, ama ona yanlış bir adres vermesini söylemiş idi hakkı da onu kabul etmişti. Hakkı'nın cellatları ise ismail yılmaz ile beraber ona bağlı çalışıyorlardı. Adem ile murat yola çıkmıştı hakkı' ya doğru gidiyorlardı, hakkı da ismail den aldığı paraları sayıyordu.