Polat ve ekibi kazım yavuz'un peşine düşmüşler idi meryem hanım ile leyla hanım ise sık sık oğulları ilker öztürk için duva edip namaz kılıyorlardı eşref ağa ile izzet ağa da holding'e geçip orada beklemeye başlayacaklardı ismail yılmaz öyle bir oyun kurup yönetiyordu ki kurduğu bu oyunu tek kazanan ismail ve ekibi idi, davut ise yurtdışı bağlantılarını kullanarak bir an önce malı ellerinden çıkarmak istiyorlardı 2 ton malı yurtdışında alacak isim cardinal ve adamları idi. Çünkü cardinal her konuda türkiye'ye zarar vermek istiyordu yani güzel türkiye'yi ele geçirmek için oyunlar kuruyordu ufuk bey yaptığı toplantı sonrasında içlerinde ki haini ortaya çıkarmak için bir plan yapar ve uygulamaya başlar. Adem ile Çakır zaman kaybetmeden ufuk bey'in mekanına geçerler ama toplantıya yetişememişlerdir ufuk bey yaptığı planı hem adem'e hemde çakır'a anlatmaya başlar polat ve ekibi ise kazım yavuz'un tüm mekanlarını tek tek basmaya çoktan başlamıştır, kazım yavuz arkasında ki adamı bulmak için yaptıkları bu plan işe yararsa eğer zalimlik yapan bir kişi daha ölecekti. Arzu ve ekibi hastaneden taburcu olmuşlar idi, ve zaman kaybetmeden kılıç holding'e giderler işlerin başına geçerler tekrardan koruma ekibinin ilk işi koçak ailesinin yarım bıraktığı proje idi, o projeye arzu ve ekibi devam edecekti o proje bir sır gibi saklanıyordur ihtiyarlar bu duruma herkesten saklıyorlardı, ali kılıçdere holding de işlerine devam ediyordu ali bey'e ve diğerlerine yardımcı olmak için arzu ve ekibi kılıç holding'i korumaya devam edeceklerdi eşref ağa ile izzet ağa uzun zamandır bir araya gelemiyorlardı bu sohbet her ikisine de iyi gelmiş idi. Rıza baba ve ekibi yeni bir suç çetesini çökertmeye hazırlanıyorlardı, bir yandan da üstün bozok denilen adamın peşine de bir ekip düşmüştü er yada geç örgüt ile bağlantısı çözülecekti o zamana kadar polisler üstün bozok denilen adama dokunamayacaklardı ekip olay yerine geldiğinde herkes'in ifadesine başvurup olay yeri incelemesi yapıp merkez'e geri dönmüşlerdi. Halil ulucan ile davut tataroğlu ise cardinal ile görüşüp büyük planın hakkında sohbet ediyorlardı, cardinal bu güzel ülkeyi ele geçirmek isteyen bir haindi. Yurt dışında yaşayan cardinal'in tek planı sadece 15 temmuz'u işaret ediyordu kazım yavuz denilen adam hapları alıp başka bir depoya götürmüştü ve cardinal denilen adamı arayıp haber vermiş idi.