130.Bölüm

8 1 0
                                    

Cahit bey kimle konuşmuştu meryem öztürk bereliler ile birlikte mücadele etmeye devam ediyorlardı, demircioğlu ailesi ise  ufuk kaplan'ın masasına oturacaklardı. Bahar kılıçdere hala uyanamamıştı, en mutlu günleri zehir olmuştu adem yanına yusuf'u da alıp intikam peşine düşmüşlerdi, işi yapan kobra ile piton idi. Cardinal ekonomik yönden de darbe yapmaya karar vermişti, yeni planlarını gizlemeden uygulamaya başlamıştı bereliler bu işten iyice yorulmuşlardı meryem kılıçdere ve diğerleri ise hastaneye gitmişlerdi, bahar kılıçdere daha gözlerini açamamıştı hala yoğum bakımda yatıyordu. Düğün günleri bir nevi cenaze günü gibi olmuştu üstüne de 15 temmuz ihanet gecesi olmuştu. Bu millet büyük bir sınavdan daha geçiyordu bu ülke ama ne olursa olsun bu millet'e bu halka bir daha bu millet'in silahlarını artık bu halka doğrultamayacaklardı. 15 temmuz gecesi hainler darbe yapmaya çalışırken halkın gücü ve iradesi ile hainler ele geçirilmişti, yüce majesde türkiye'ye gelmişti tapınakçıların başı olan yüce mejesde adem ve dostlarına savaş açmıştı, ufuk kaplan ve masayı da tehdit etmeye başlamıştı çoktan ama ufuk bey ve masa gerekli cevabı vermişlerdi, yüce mejesdeye her taşın altından tapınakçıların çıkması tesadüf değildi. Cardinal özellikle yollamıştı tapınakçıların başını türkiye'ye önceden görünmeden vuran karanlık güçler artık türkiye'yi yüzlerini görünür bir şekilde vurmak istiyorlardı ama adem ve yusuf öyle bir hamle yapmayı planlıyordu ki, karanlık güçler vurmadan onlar vuracaklardı bu hamle ilede hastane de yatan bahar kılıçdere'nin intikamını almış olacaklardı. Bereliler adrese gelmişlerdi araçlardan inerek her yeri sarmaya başlamışlardı on dakika sonra da adem ve adamları bir yandan yusuf ve adamları diğer yandan gelip mekana girmeyi başarmışlardı kobra ile piton sağlam bir plan yapmıştı bu sefer bir taşla üç kuş vurmayı hedefliyorlardı. Noyan ve ekibi de gelmişti artık daha güçlü olmaya başlamışlardı, bu sefer türkiye de yüce majesde de vardı emirleri veren tapınakçıların lideri yüce majesde ve cardinal'in tek bir hedefleri vardı türkiye'yi ele geçirmek güzel ülkemizde savaş çıkarmak ve türkiye'yi ikinci filistin yapmak isteyen bu karanlık güçlere fırsat vermeyen adem gibi yiğitler yusuf gibi yiğitler çakır gibi yiğitler olduğu sürece ismi sayılmayan vatan evlatları olduğu sürece kimse türk bayrağına zarar veremezdi. Baskın yapılan yer aranırken bereliler adem'in adamları ve yusuf'un adamları ile karşılaşırlar arkalarından yusuf ve adem gelir berelileri görünce şaşırırlar bereliler kendilerini tanıtırlar ve oradan hep beraber çıkmaya çalışırken terk edilmiş bina tam onlar dışarı çıktıkları anda parlar havaya uçar kobra ile piton hedeflerine ulaşmışlardır noyan'ı da alıp ortadan kayıp olmuşlardır. Cahit bey haberi duyar duymaz yüzü görünmeyen adama haber vermek için odasına kadar gider, ve durumu anlatır adama o adam kimdir yüzü görünmez ve böyle bir operasyonu riske atarak nasıl bir hata yaptığını söyler, cahit beye aralarında konuşurken o adam yüzü görünmeyen adam emir verir eğer ki, bereliler yada adem ve yusuf yani üç ekipte ölürse amerika dan bunun hesabını mutlaka sormalıyız cahit der arkası dönük ve yüzü görünmeyen bu adam kim olabilirdi.

Kalem ve kılıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin