FD'58

636 40 7
                                    

Her gününüz neşe dolu olsun kuzular...

İyi geceler 🌛

•••

"URAL!"

"Ural birtanem beni bir takar mısın?"

"Heyyyyy! Sana diyorum be adam."

"Lan en sevdiği takımını çamaşır suyuna yatırdığım kalksana."

"Kıvırcık puşt seni yolarım kalk çabuk."

Ural'a bin milyon yüz trilyon seslenmemin ardından hiçbir cevap alamamanın verdiği sinirle kollarımı göğsümde bağlarken aklıma gelen masum fikirle yüzüme sinsi bir gülüş yerleştirdim. Bunu sen hakettin sevgilim, kusura bakma.

Elimi karnıma yerleştirdim ve sırtımı yasladığım yatak başlığından destek alarak Ural'ın dakikalar önce bana döndüğü kıçına sağlam bir tekme attım. Aman Annecim sen korkma sadece babişe minik bir iyi geceler sürprizi yaptık.

"Alin... Hassiktir!.. Götüm çıktı lan."

Ural'ın saçma sapan tepkilerine gülerken bir yandan da tek elimle karnımı okşuyordum. Bir puşt uğruna sarsmıştım biriciğimi. Ahh yavrum sen, sen ol doğduktan sonra hep intikamını al bunların tamam mı paşam?

"Alin, ne yapıyorsun güzelim? Amacın ne?"

İçimdeki 'güzelin miyim gerçekten' saçmalıklarına girmeyi düşünen yanımı susturup hüzünle kollarımı hafiften şişmeye başlayan göbeğime doladım.

"Bizim canımız böyle çikolatalı bir meyve tabağı çekti ama tabi bu senin hiç mi hiç umurunda değil." Dedim ağlamaklı çıkan sesimle.

"Güzelim, saçmalama." Dedi Ural yüzümü elleri arasına alırken. "Umurumda tabiki. İçinde sizin olduğunuz her şey benim umurumda."

Yalandan burnumu çekip Ural'a cevap vermezken hızla yataktan kalkıp elini kalkmam için bana uzattı. "Buraya mı getireyim yoksa aşağıya inebilir misin?"

Heyecanla yataktan zıplayarak kalkıp Ural'ın elini tuttum.

"Alin yavaş ol çocuk düşecek."

Hay Allah'ım ya. Arkadaşlar siz siz olun kendinizi Ural gibi doktorlara emanet etmeyin.

"Ural doktor olan sensin, sen. Bir zıplama ile çocuk düşmez bunu en iyi sen biliyorsun."

"Sus çok biliyorsun sen." Diyen Ural kolunu omzuma atıp kafamı koltuk altına sıkıştırırken öfkeyle karnına dirseğimi geçirdim. Ayağını denk al kıvırcık puşt yoksa seni Allah'ına kavuştururum.

"Alin yavaş ol ya, kocanım ben senin." Dedi Ural eliyle karnını tutarken. Beter ol gahpe insan.

"Keşke bunu önceden hatırlatsan daha sert vururdum."

Ural'ın söylenmeleri eşliğinde indiğimiz mutfakta masanın kenarına kurulmuş çoktandır işe koyulmuş hamarat kocamı izliyordum.

"Güzelim çikolatanı bitter eritiyorum o daha sağlıklı."

"Ay yok o acı oluyo ya." Dedim yüzümü deişük bir şekle sokarken. Bitter çikolatayı sadece Karam'da yiyebilen seçilmiş kişilerden biriydim.

"Ama o daha sağlıklı."

"Ben sağlık istemiyorum belki Ural sen benim dediğimi yapsana."

Ural ellerini teslim olurcasına havaya kaldırıp sonrasında yaptığı işe dönerken kısık sesli bir kahkaha attım.

"Uralcım, nerdesin sen? Beni bıraktın diye çok korktum ben. Kardeşimi alıp gittiniz sandım." Diyerekten ağlayarak mutfağa dalış yapan Lina'yla oturduğum yerden hızla ayaklanıp yanına ilerledim. Mübarek göbeğimin izin verdiği düzeyde yere çöküp elimi Lina'nın omuzuna koydum. Bak şeker kız sen Uralcım diye dolanırsın ama senin yanına ilk vefalı anan gelir, yani ben.

FENOMEN DOKTOR( FS1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin