FD'2

8.3K 400 181
                                    

Yatağıma mümkün olduğunca yayılmış,bir yandan elimdeki koca kutu dondurmayı yerken aynı zamanda da internette takılıyordum. Son zamanlarda sosyal medyadaki fenomen sayısında önemli bir artış vardı. Ya da ben yeni farkına varıyordum . İkincisi daha güçlü bir ihtimal sayılırdı tabi de.

Ana sayfada çıkan resimleri kendimce inceleyip yorumlarken karşıma doktorum civanımın resminin çıkmasıyla ağzımdaki tüm dondurmayı ne zaman geldiğinden haberim olmayan Doğu'nun suratına tükürmüş bulundum.

"Alin iğrençsin."

Allah Allah ya. Hayır ben mi dedim sana en son bir hafta önce gördüğüm doktorum civanımın bir fenomen olduğunu gördüğüm anda odama gir diye.

Ohaa... Bir dakika.

Ben ne demiştim? Doktorum civanım fenomendi.

'Fenomen Doktor Ural Dinçer.'

Bundan sonraki hayatımda bir fenomene rezil olmadım da demezdim.

"Yüzümü çamaşır suyuna yatıracağım."

Hiii ne komik.

"Hayırdır niye geldin?"

"Oha Dalin bir de kovsaydın."

Dalin'miş. Yıllardır Doğu'nun ağzından düşmeyen iğrenç lakabıma merhaba deyin gençler.

"Kovmuş kadar oldum diye düşünüyorum."

Doğu bu cümleme göz devirirken laptobu kendine döndürüp benim kaldığım yerde doktorum civanımı incelemeye başladı. "Pek da yakışıklı birşeymiş ha hemen takip edelim. Bakarsın kısmetin açılır. Gerçi adam da doktormuş onca yıl okumuş yani aklı varsa sana bakmaz."

"Sakın..."dememe kalmadan ekranda takip ediliyor yazısının belirmesiyle anında Doğu'nun üzerine atladım.

"Allah cezanı vermesin Doğu. Buz gibi gecelerde yatağında battaniyesiz kal Doğu. Cafelerde kızlara hava atmak için sigara içecekken çakmağın bitsin Doğu...-" Doğu tarafından ağzıma kapanan elle susmak zorunda kalmıştım.

"Beddualarına... Neyse günaha girmeyecem."

"Anneee şu Doğu'yu atın evden lütfen yoksa ben camdan aşağıya atacağım."

"Dalin ben naptım sana?"

Orta DOĞU ve Balkanların en cahil kankasına başıma geçen olayları bir bir anlatırken o da bana odaklanmış,ağzımdan çıkan her cümleye yorum yaparak hayretle beni dinliyordu.

"Ohaa kızım doğru mu duydum? Adam senden kan mı aldı?"

"Sorma bir tüp kanım daha eksildi bebeğim."

Kavgaydı dövüştü derken Doğu bebemle uzun bir gıybetin ardından bizi cehenneme taşıyacak kadar günah aldığımızdan emin olup yatağa uzanmıştık.Erkek kankayla yapılan gıybetin tadı da bambaşka oluyordu valla.

Bildirim gelmesiyle telefonu eline alan Doğu çok uzun bir süre ekranla bakışıp bana döndü. "Oha kızım. Sende de valla çirkin şansı varmış."

Ekranı bana döndürdüğünde şaşkınlıktan küçük, büyük ve orta dilimi yutmuştum.

Ural Dinçer seni takip etmeye başladı.

Yakışıklı, karizmatik,cool ve daha bilmem ne bilmem ne bir fenomen beni takip ediyordu.

Vakit ego kasma vaktiydi.

Anın verdiği cesaretle profiline girip ona mesaj attım.

Alin: Hasta olan benim sanıyordum meğer birileri de bana hastaymış ;)

FENOMEN DOKTOR( FS1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin