FD'41

1.2K 75 18
                                    

41 kere maşşallaaaah mznahska

Finale adım adım

•••

Uykumun en tatlı saniyeleriyle mutlu mesut kucaklaşırken üzerimde beklemediğim bir öküz ağırlığı hissetmemle gözlerimi açtım. Düzeltiyorum. Gözlerimi açmak zorunda kaldım. Henüz HD'ye geçmemiş görüntü kalitemin kalitesizliğini umursamadan gözlerimi açtım ve üzerimde Doğu ve Caner'e baktım. Yanılmıştım. Öküz değil öküzler ağırlığıydı bu.

Üzerimde iki beygir dolayısıyla hareket dahi edemezken bakışlarım kapı üzerinde gülerek bizi izleyen vatan haini anam ve damat beyime kaydı. Resmen benim ölümümü gülerek izliyorlardı. Ayıp yani valla ayıp. Üstelik annem elinde bir  kaseyle çekirdek çitliyordu.

"Eğlenceli mi bari?"

Öfkeyle söylediğim sözlere karşın Ural ve annem kahkaha atarken Doğu da Caner'e ezildiğini söyleyerek azar atıyordu. Ulan burada ezilen benim ben sana ne oluyor.

"Doğu, kardeşim tamam yeter bence."

Maşallah gerçek kahraman örneği (!)

Ulan onu ben 20 dakika can çekişmeden söyleyemiyor muydun?

Ural yaslandığı kapıdan ayrılıp yanıma gelirken önce Caner'i sonra da Doğu'yu kolundan tutarak üzerimden attı. Sonunda!

"Güzelim iyi misin?"

"Çok erken sordun ya. Eyvallah."

Odadaki hiçbir haine pas vermeden lavaboda elimi yüzümü yıkayıp odadan çıktım. Artık onlara kolay gelsindi valla. Trip mode on.

"Kıjj çen bije tyip mi attın şini?"

Sırtıma atlamaya çalışan Caner'e bir tekme atıp yere düşmesini sağladım. Öldürmeden rahat etmeyecekti namussuz.

Salonda hazır bir şekilde bana göz kırpan sofraya sofraya oturdum. Sabahın köründen bu yana gördüğüm en güzel şey hatta tek güzel şey olabilirdi. Kıtlıktan çıkmış gibi her şeyden karmakarışık bir şekilde tıkınırken sevimsiz aile üyelerim de masada yerini almıştı.

"Afiyet olsun Mavim."

"Afiyet olsun Çiçeğim."

"Afiyet olsun Dalin."

"Afiyet olsun Kızım."

Aynı anda konuşmalarına karşın gülmemek için dudaklarımı ısırıp yemeye devam ettim. Trip modundaydım gülemezdim.

"Kıza bak lan kaliteli trip atıyor."

"Biraz daha konuşursan attığı tek şey trip olmayacak." Diyerek Doğu'ya cevap veren Ural'a baktım. Haklıydı yani. Kimin kocası yani. Zekasını benden almıştı yani. Maşallah kocama yani.

Caner'in önümdeki tabakta kalan son böreği bakışlarıyla yediğini farketmemle ondan hızlı davranıp  aniden böreği aldım. Nispet yaparcasına Caner'in gözlerinin içine baka baka börekten bir ısırık aldım. Yüzünde oluşan acıklı ifadeye karşı kuvvetli bir kahkaha atıp böreği ona uzattım. İnsaflı ben yaaa.

Caner böreği kapmak için atıldığı sırada Ural ondan hızlı davranıp elimdeki böreği alarak ağzına atmıştı. Vay hainn.

"Alin'in ısırdığı şeyi yiyebileceğini falan mı sandın sen?"

Sanki yapmadığı şeydi yani. Hem ayrıca o nasıl bir kıskanma biçimidir aslanım? Gerçi pek haksız da değildi yani. Ben Ural'la aynı yerden yiyecek biri olsa ağzını yırtar eline verirdim.

FENOMEN DOKTOR( FS1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin