FD'7

5.2K 289 28
                                    

Annem mutfakta özenle akşamki yemek için çalışmalarını sürdürüyor. Doğu odasında kendi başına oyun oynuyor. Ben ise odamda sonses müzik açmış dans ediyordum.

Y si el pueblo pide (Reggaetón, reggaetón)
No se lo vo' a negar (Reggaetón, reggaetón)

Fazla hareketlilikten ölecektim.

Si las mujeres piden (Reggaetón, reggaetón)
Pues yo le voy a dar (Reggaetón, reggaetón)
Y si el pueblo pide (Reggaetón, reggaetón)

Dans etmekten yorulmuş bedenimi yatağa attım. Uzandığım yerden telefonumdan şarkıyı değiştirip duygusal bir şarkı açtım. İkizler burcu olmak bunu gerektirirdi.

Yatağımın üstünde oturmuş dinlediğim şarkı ve adamın sesinin etkisiyle hüngür hüngür ağlarken annem odaya girmesiyle çığlığı bastı. Hayır yani alt tarafı ağlıyordum şurada. Ne vardı ki?

"Yüreğine sor beni başka yerde arama
İnan oradayım en kuytuda
Gözlerine sor beni yanılmazlar asla
Gördüğün yerde sarıl bana

Ellerine sor beni bensizlikten korkma
Bak burdayım avuçlarında
Gözyaşına sor beni içinden ağlama
Gördüğün yerde sarıl bana"

Avazım çıktığı kadar bağırarak şarkı söylüyordum. Annem kapıya yaşlanmış endişeyle bana bakıyordu. Delirmiş miydim? Sanırım evet.

"Tamam bakma öyle ben hazırlanacağım akşam için."

"Hanım hanımcık giyin."

Öhö öhö. Benim giyimimde ne vardı acaba gayet seksi giyiniyordum.

Kısa bir duş alıp banyodaki işlerimi hallettim. Giyinme odama geçtiğimde içimde beni pantolon tişört giymeye zorlayan yanımı susturup kenarda duran beyaz elbiseyi elime aldım. Altına siyah sandaletlerimi de giydikten sonra hazırdım.

Odama geçtiğimde hafif bir makyaj yaptım ve saçımı at kuyruğu yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Odama geçtiğimde hafif bir makyaj yaptım ve saçımı at kuyruğu yaptım. Allah'ım nasıl da güzel olmuştum.

Odamın kapısını çalan Doğu görgüsüzü cevap beklemeden odaya daldı ve beni görmesiyle uzunca bir ıslık çaldı. "Kızım adamın nutku tutulacak."

Yüzümde peydah olmaya çalışan gülümsemeyi yarı yoldan döndürüp ciddi bir ifadeye büründüm. "Banane."

"Bende Ural'ın yolda olduğunu söylemeye gelmiştim."

FENOMEN DOKTOR( FS1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin