Már Megint

971 51 0
                                    

A terem hatalmas volt, közepén egy hatalmas hosszúkás asztallal. Úgy gondolom az Elsőkkel veszi körbe magát a Ciklon.
-Kezdhetjük a megbeszélést. - ültek az asztalhoz. Mi az ajtóhoz közel foglaltunk helyet, felváltva pillantottak ránk.
-Kezdetekben békésen elvoltunk mi mutánsok és az egyszerű emberek. Azután jött Finn... - Itt hatásszünetet tartott, hátha megihedünk a név hallatán. A többieknek ez bejött. - Finn betört pár emberével a plázába és hatalmas vérfürdőt rendezett. Azt mondta, ha nem fogadta el senki másnak, akkor a másoké legyen a világ. Sajnos ez visszafelé hatott mindenkire. Még mi is szégyenljük magunkat tette miatt. Ezért kell rejtőzködő életet felvennünk. Van egy szervezet, akik a mutánsokat gyűjt be és kísérletezik rajtuk, hogy "vissza kapják" emberi mivoltukat. De ez csak egy csendes gyilkolás. Kiírtanak minket.
-Ez ismerős. - súgtam oda Jacknek, aki jót mosolygott rajta.
-Folytatnám ha engeded... - nézett rám tűzes pillantással Caesar. De ez a "kinyírlak" tűz.
-Hát persze.-gúnyolódtam.-Bocsánat. - forgattam szemeim.
-Mivel sok tapasztalatot szereztél, - könyökölt azt asztalra Jackre nézve. - szeretném, ha segítenél felkelést szervezni a Begyűjtők ellen és megmutatni, hogy mi is érünk annyit, mint az emberek.
-Természetesen segítünk. - fogta meg a kezem Jack. - Már csak egy kérdésem van. Nekünk mi hasznunk van belőle?-könyökölt ő is az asztalra. A szőke hirtelen nem tudott mit mondani. Nem is számított erre a kérdésre.
-Mire gondolsz? - nézett körbe az emberein.
-Haszon... Tudod, pénz, nők, hatalom. Valami.
-Mi... Nem ezért hívtunk. Azt gondoltuk, hogy szívesen segítetek.
-Persze, hogy szívesen segítünk. De akkor meghatározok valamit.
-Mégpedig?
-Tisztelet. - dőlt hátra mosolyogva. - Tiszteletet kérek számunkra. Egy apró sértés sem hagyhatja el a szátokat FELÉNK. - mutatott rám. - Enélkül a kisujjam sem mozdítom.
-Legyen. - dőlt hátra Caesar. - De ezt kérés nélkül is megadtuk volna. Köszönjük, hogy ennyivel megelégszetek. - állt fel a székből, mutatván, hogy mehetünk. Jack is felkelt, megfogta a kezem és kimentünk.

-Jack... - álltam meg a folyosón.
-Ne aggódj. Láttam mindent. Nem hagyom, hogy bárki bántson akár lelkileg is. - ölelt meg.
-Köszönöm. - suttogtam.
-Most pedig menjünk keressünk valami szobát, mert elfáradtam. - nyújtózik. Fekete pólója megfeszült a mellkasán, a vállain és a hátán. Azok az izmok... A csendes helyen muszáj lesz levennem róla a pólót. Túl sokat takar.
A folyosó végén a négy fal mentén korláttal ellátott híd volt, ami által le tudtunk nézni az elő terembe, ahol hatalmas ujjongás tört ki. Oda rohantunk, Wil éppen az Orosz tánc tudását csillogtatta a többiek előtt. Mindenkinek tetszett, egy srác füleiből szólt a zene.
-De jó! Táncolnak! - húztam magammal Jacket, a lépcsőn lefelé.
Hatalmas buli kerekedett az egészből.
Még az elrejtett italok is előkerültek.
Megkértünk valakit, hogy mutasson egy üres szobát.
Jack illedelmesen megköszönte a segítséget és becsukta az ajtót. Nekinyomott a falnak közben a számat falta, nyelvével az enyémet cirógatta. Felemelte a lábaim, hátammal a falnak nyomtam magam, a fenekem tartotta hatalmas erős markával. Nyakam csókólgatta, a nadrágom húzta le közben én pedig az övét csatoltam ki.
Mikor megszabadultunk az összes ruhától, az ágyra rakott lágyan, végig puszilta a hasam, a belső combom balról, majd jobbról, végül a lényegre tért. Forró nyelvével hihetetlen ügyességgel játszott. Vissza kellett fognom magam a vékony falak miatt.
Nem tudom hanyadik orgazmus után fölém emelkedett, nyakam csókólgatva belém hatolt. Egyszerűen elolvadtam az érzéstől. Lágyan, lassan kezdett mozogni. Mikor a csúcsra értem, át fordított, de már nem finomkodott. Megfogta hátul a hajam, úgy folytatta. Én csak a párnába mertem kiengedni a hangom. Mellém feküdt, rá másztam, most én mozogtam. Melleim fogta hatalmas kezeivel, máskor a csípőm. Mikor felguggolok, a popim tartotta.
Nem figyeltünk sem az időre, sem a zajokra, sem arra, hogy hűvös volt. Egyszerűen jól éreztük magunkat.
Mi ketten együtt. Nem állhatott utunkba senki. Egymásért éltünk, egymást segítettük. Szeretjük egymást.
Levetkőzve feszültségeink és stresszünk, egymás karjaiban aludtunk el.

Nem vagy Démon Where stories live. Discover now