Végzet

2.6K 141 5
                                    

-Haaaa! - ültem fel. Újra éreztem a testem. - Jack? - néztem rá. Jack oda rohant hozzám és meg ölelt. De ez... Jól esett. Nehezen, de vissza öleltem.
-Úgy örülök, hogy jól vagy. - mondta a vállamba fúródva.
-Én is, de égsz. Sőt! Égünk! És a riasztó is szól!
Jack ki húzta a fűtőtesteket, el oltotta a tüzet, akkor lépett be az igazgató és majdnem az egész tanári kar.
-Mi történt itt? - vörösödik az igazgató feje, ahogy meg látta az égett szobát.
-Zárlat Igazgatónő. - kereste a szavakat Jack.
-Hogy történhetett?
-Nem tudni.
-Jól vannak?
-Igen. - mondtuk egyszerre. Én nem tudtam vissza fogni a mosolyt.
-Mi olyan vicces Elvira kisasszony?
-Semmi Igazgatónő. Elnézést. - folytom el a további nevetést.
-Valaki hozza helyre a dolgokat! A riasztót ki kapcsolni, a beteget egy másik szobába vinni! - viharzott el.
-Segítek! - jött be Vivien tanárnő. Meg fogja a karom és fel szisszen.
-Dehát forró a karod!-néz rám ijedt szemekkel.
-Ooo elnézést tanárnő! - le hunytam a szemem, így vissza hűtve magam. - Már nem lesz ilyen probléma. - mosolyogtam. A tanárnő mosolya nem volt ilyen őszinte.
Sűrű lépteket hallottam. Az ajtóra nézek, Nami esik be rajta, rá Gem, a tetejére Wil.
-Elvira! - sírja el magát, ahogy meg lát.
-Mi történt? - ülök az ágyon.
-Elvira! - fut felém, ahogy ki szabadult a fiúk alól. - Úgy örülök, hogy jól vagy. - ölelt meg,könnyei az én pólómba ivódtak.
-Én is, de ezt még mindig nem... - erre meg ölel a két fiú is. Ezt nem hiszem el! Ölelős plüss mackó vagyok?
-Fúj srácok! - szörnyűlködök.
-Jó, hogy a régi maradtál! - törölgeti könnyeit arcáról. Már amennyi maradt rajta.
-Új se voltam. - nézem a pólómon a foltokat.
-De mi történt? - guggol a székbe Wil.
-Erre én is kíváncsi vagyok. - Tette keresztbe kezét Jack.
-Lávába szült anyám, ez a havas idő rosszat tesz a szervezetemben. - próbáltam valamit ki találni. Mindenki nagy, kerek szemekkel nézett rám. Csak Jack nevette el magát majdnem.
-Azt, hogy? - harapott a barackba Wil, amit a háta mögötti kis táskából vett elő.
-Woodoo... - húztam meg a vállam.
-Én vissza megyek a tanáriba. Hátha vissza jött már mindenki. - teszi a kezét Jack vállára Vivien tanárnő.
-Rendben. - válaszolt Jack, a tanárnőre se nézve. Nagy nehezen le vette a kezét onnan és ki ment.
-Elvira! - kelt fel az ágyról Nami. Rá néztem, ő ijedten nézte a monitort. Oda néztem, a pulzusom az egekben volt,ahogy a test hőmérsékletem is.
-Hahh... Fázok kicsit. - húztam magamra a takarót. Szemem sarkával rá néztem Jackre, ő csak mosolygott félig fel vont szemöldökkel. Én erre össze húztam a szemem. Azt üzenve :"fogd be! ".

Végre le szedtek engem a gépről. Át kísértek egy szobába. A többiekkel még nem találkoztunk.
-Mire várunk? - nézett fel Nami egy könyvből.
-Nem tudom. - feküdtem a kanapén háttal.
-Hogy mindenkit be regisztráljanak élőnek, vagy holtnak. - mondta Gem a Nintendoba merülve.
-A holtakat hogy tudják be azonosítani? - lóg a plafonról Wil. Külön kapaszkodók vannak fel szerelve a vérszívóknak, akik szeretnek magasban ülni.
-Gondolom, aki nem ért ide, az meg halt. - vijjogott a Nintendo a győzelemtől.
-Kit reméltek, ki haljon meg? - vetett fel egy érdekes kérdést Nami.
-Én a gengszterekre hasonlító varázslókat nem bírtam. Folyton cikiztek. - kezdte Wil.
-Nekem nem volt bajom senkivel. - húzta meg a vállát Gem.
-Nekem azok a pláza cica angyalok nem tetszettek. Neked Elvi?
-Én nem akarok halált. Épp eleget láttam. Temetést is.
-Azért csak akad, akit utálsz.
-Az persze, hogy akad Nami. De valaki másnak a Halálát kívánni nem szép dolog.
-Ez igaz. - szégyenlte magát.
-Figylem diákok! - hallottuk recsegni a rádiót. - Mindenkit várunk az E épületbe!
-Na végre! - csukta össze a könyvet Nami.

Folyosókról folyosókra mentünk, míg végre el értünk a terembe. Nyugodt szívvel találkoztunk a többiekkel.
Ahogy be léptünk, óriási csarnok tárult elénk. Semmi dísz, a magasban sorban ablakok, a falak puha szivaccsal borítva, előttünk egy színpad. A csapatok fel sorakoztak.
-Alig maradtunk. - súgja Nami szomorú arccal.
Nem tudtunk le ülni sehova. Mindenki állt. Nami előre tolakodott a 3-ik sorba.
-Innen már látnod kell mindent, mert nem megyek előrébb! - tettem keresztbe a kezem.
-Jólvan na! - duzzogott.
-Nekem hátrébb se lett volna baj. - néz körbe Wil.
-De te majdnem 2 fejjel magasabb vagy, mint mi.
-Hehe tényleg. - nevet ki minket.
Majdnem vállba vágtam, mikor mindenki el kezdett tapsolni. Nem értettem mire ez a nagy zaj, csak az igazgató lépett fel a színpadra.
-Kedves diákok! Köszöntsük a tanárokat! - kezdett el tapsolni mindenki megint,ahogy fel jöttek a színpadra a tanárok. Háttérben voltak székek, arra ültek le.
-Örömmel látom, hogy a 67% diák át ment a vizsgán. A többiek meg érdemelt búcsúzást fognak kapni 2 nap múlva. - ez volt a lényeg, a többi az iskoláról szólt. Dög unalmas tények. Kezdtem fáradni. Le ültem a földre.
-Mit csinálsz? - néz hátra Nami.
-Majd biztos végig állom az egész beszédet!
-Jó ötlet. - ül le mellém Wil.
-Ez tiszteletlenség! - próbál minket vissza állítani Nami.
-És? Ők meg tisztelnek minket, hogy széket tesznek be? Nem. Akkor?
-Aajj Elvi! - puffogva fordult előre.
Suttogást hallottam, majd mások is le ültek a földre. Kicsivel később a társaság fele is követett minket. Az igazgatónő minden egyes csapatnál meg akadt a beszédében. A végén idegesen beszélt.
-Most, ahogy látom, mindenki ezt a pillanatot várta. - folytotta el dühét. - Következzen a sorrend. - mögötte a falon meg jelent a csapat sorrend. Kivéve az első három. És mi.
-Nami, nem azt mondtad, hogy csak 3 helyezet van?-kérdezem.
-De... Én sem értem. - ült ki arcára az aggodalom. - Lehet, hogy ki zártak minket? - tette össze kezét.
-Dehogy! Nyugi. - karolta át a vállát Gem. Magamon nem szeretem, de jó látni, ahogy mások kedvelik egymást.
-A harmadik helyen állnak a Vérfarkasok. Egy csapatot alkottak. - meg várta az igazgató az öröm csillapodását. - A második helyen Eren végzett. Egymagában ment végig a pályán, nagy dicséretet érdemel. Az elmúlt években nem történt ehez hasonló, hogy valaki egyedül érje el a második helyet. - Nem láttam ki az. A többiek csak tapsoltak. - Végül az első helyen, nem is kell ki mondanom kik ők. Gyerünk lányok, jöhet az öröm sikoly. - naná, hogy az angyalok voltak. Nem is értem. Az a nyafogós csaj lett az első? Biztos nem magának köszönhetik.
-Viszont van egy csapat. - hallgatott el mindenki. - Egy Csapat, amelyik ki választotta a legnehezebb és leg halálosabb utat. Félelmet nem ismerve állták a próbákat, amiket eddig senkinek sem sikerült túl élni. Ők az elsők, akik egyáltalán el érték a havas hágót és az egyetlenek, akik azon az úton célba értek. Nagy meglepetésünkre ez a csapat egy tagot sem veszített el. Így ebben is ők az egyetlenek. Nagy tapsot érdemel Nami és csapata. - mindenki tapsolt. De, konkrétan mindenki. Az igazgató, a tanárok. Wil segített fel kelni. Együtt érző pillantásokat kaptunk.
-De ez a te csapatod. - nézett rám Nami.
-Az igazgatónőnek nem tetszik a fejem. Hagyjad Nami. - nyugtattam.
-Mivel nem készültünk fel erre, - csendesedtek le az igazgató hangjára. - az első helyezettnek járó trófeát a különleges csapat kapja meg. - erre a mondatra Britney feje felfúvódott és vörös lett. - Jöjjön fel a farkas csapat. - szólított minden csapatot egyesével. Négy fiúból állt a csapat. Egy vörös hajú, vörös motoros dzsekiben,egy barna hajú, fekete bőr kabátban, egy fehér hajú srác egyszerű fehér pólóban és egy hosszú, fekete hajú pasi, sötét kék hosszú bőr kabátban. - Erent kérem a színpadra. - meg indult a tömegből egy magas srác, ahogy le értek a farkasok. Fekete, rövid haja csak elől lóg egy kicsit az arcába. Fekete "V" nyakú póló alatt duzzadt a mell izom. Fekete farmerje oldalán lánc lógott. Semmi mosoly, semmi érzelem. Csak át vette és ment is le.
-Kérem a különleges csapatot. - alig tudtam el indulni. Nem is lenne szabad itt lennem. Nem kéne feltűnősködnöm. Wil ment előttem. Belőlük áradt a boldogság. Ahogy fel értem a színpadra, el kapott a lámpa láz. Mindenki minket figyelt. Nem akartam, nem szabad, de Jacket kerestem a szememmel. Meg is találtam. Csak ült ott és mosolygott rám. Kacsintás után zavartan indultam vissza a többiekkel.
-Az angyal csapat pár nap múlva kapja meg a kupát. A mai napon itt maradunk, holnap ébresztő után, egy repülővel megyünk vissza. Addig is, ezen az ajtón keresztül el juttok egy folyosóra, ott találjatok magatoknak egy szobát.

Nem vagy Démon Where stories live. Discover now