-Elvi meg kértelek, hogy ne csinálj ilyet! - csukta be maga után az ajtót Jack.
-Sajnálom, csak meg védem magam.
-De nem kezdhetsz verekedést és nem fedheted fel magad.
-Tudom én is! De nem fogom hagyni magam valami kis rohadéknak, aki óhajtott le jönni a piedesztáljáról de még azt hiszi ott van! Kinek képzeli magát?
-Sajnos ő tényleg piedesztálon van. Az egyik fő angyal lánya.
-Elég félre sikerült. És? Nem fogom ennek meg adni magam!
-Nem is azt mondtam, hogy add meg magad! Hanem, ha le buksz, igazán le buksz.
-Akkor mit csináljak?
-Legálisan intézd el.
-Hogy érted?
-Holnap velem lesz órád. A teremben nincs érzékelő! Ha érted...
-Hahh! Nagyszerű! - csillant fel a szemem.
-De ez nem azt jelenti, hogy ki nyírhatod!
-Aaaa mindig el veszed a jó kedvem. - sétálok be a fürdőbe. Meg nyitom a meleg vizes csapot, had melegedjen a víz. Közben le vetkőzöm. Állítom be a meleg vizet, mikor a melleimen meleg kezeket érzek, a nyakamon meg leheletet.
-Nem volt zárva az ajtó.
-Direkt. - fordultam meg.Másnap alig vártam az utolsó órákat.
-Elvi miért vagy ilyen izgatott? - nézett rám Namu.
-Jön a kedvenc órám.
-Miért? - lohol utánam.
-Mert itt el intézhetem azt a ribancot!
-Hajjaj. Nem biztos, hogy jó vége lesz.
-Nem bizony!Fel sorakoztunk az órán, mindenki át öltözött, én nem. Súgdolóztak is e miatt. De nem érdekelt.
Be melegítettünk, az a sok mozgás elég távol áll tőlem. El szoktam teljesen. Szerencsére lehetett használni az erőt, így nem kellett sokat vesződnöm. Tipikus tesi óra volt. Futás, guggolás, ugrálás. Fúj de untam.
-Most pedig! - szólalt meg Jack. Végre! Erre vártam egész óra alatt. - Ki osztom a párokat és egymás ellen fogunk küzdeni. Mindezt azért, hogy meg ismerjük egymást.
-A tanár úr is be száll? - kezdte Britney. - szívesen ki állnék ellene.
-Nem, én csak be segítek. Edző vagyok,nem játékos.
-Kár! Pedig meg néztem volna mit tud a tanár úr. - Kacsintott egyet.
-Áhh én nem tudok sok mindent. Csak tanult vagyok.
-Nem hinném. - enyelgett magában a szőke csaj. Amitől majdnem el hánytam magam.
-Inkább kezdjünk neki. - tapsolt, közben mindenkinek párt osztott. Engem egy srác mellé állított. Nem akartam el hinni! Egy kis majom mellé,aki kis gyenge valaminek nézett ki. Az arca emberi volt, hegyes kis majom fül és szőrrel. De az arca körül is! Arany szőr ráadásul. Szegény ott állt előttem és azt sem tudta mi legyen.
-Ki akarja kezdeni? - néz körbe Jack.
-Majd én tanár úr! - libbent középre Britney.
Egy kis gyík fiúcska ellen állt ki. A bőre pikkelyes és zöld. Szemüveg nélkül nem is láthat, fél kézzel tartotta a helyén, közben Britneyre nézett.
-Könnyű falat leszel. - vigyorgott öntelten. Szét tárta karjait, meg jelentek a szárnyai. Még számomra is gyönyörű látvány volt. Nem tudtam, hogy ilyen szép közelről egy angyal szárny. Folyton véresen láttam őket.
-Milyen verést kérsz? Egy hétig vagy egy hónapig fájjon? - ki nyújtotta előre a kezét, épp egy fénygömb jelent meg, a fiúra célzott és ki lőtte a gömböt.
A fiú nem kapott semmit. Össze kuporodva reszketett a félelemtől.
-Ebből elég. - poroltam le a kezem a még égő bőrtől.
-Oooo a stréber testőre be keményített? - kuncogott a 2 lánnyal együtt.
-De még hogy! - hajlok enyhén előre mosolyogva. Szemeim izzottak,a levegő körülöttem fekete füsttel lett tele, majd ki engedtem körbe Britney köré.
-Tanár úr, ez jó ötlet? - hallottam Nami hangját. De utána csak Britney érdekelt és az, hogy kapja meg mindazt, amit érdemelt.
-Mi folyik itt? - nézett körbe a szőke lány. Kezeivel dobálta a fény gömböket körbe, de mind hiába. Mint a felhőben a villám, úgy nézett ki és mégsem talált el semmit.
-Bu! - jelentem meg előtte. Ő sikítva hátra esett. Szárnyai szellőt kavartak, teljesen benne volt a fekete felhőmben. El kaptam a haját hátulról, meg rántottam. Fájdalmait nem takarva vinnyogott. Bele ütöttem az arcába.
-Izgalmasnak tartasz még engem baszogatni?
-Hagyj békén! - dobálta tovább a felhőt.
-Véged van. - Kaptam el a torkát. A kezemet karmolta, közben levegőért kapkodott. A szárnyai csapkodtak. Sajnos annyira el vakított a düh, hogy nem vettem észre az ép készülődő fény gömböt, arcon talált vele. Torkát szorítva a másik kezemmel meg töröltem az arcom.
-Ezt nem kellett volna. - vágtam a falhoz. Utána ugrottam, egy mozdulattal utol értem, az újabb ütéstől meg repedt a fal a feje mögött. El engedtem.
-Csak ennyit tudsz? - álltam felette. A szőke lány nem tudott mit mondani, nagy szemekkel nézett rám.
-Most! - kiálltotta. Erre ütéseket kaptam a hátamba. Hátra nézek, a két kis csicskája volt, de habozva álltak előttem. A felhőt irányítva meg fogtam a torkukat és a falhoz vágtam őket. Nem egyszer és nem kétszer. Mintha ping pong labdák lettek volna, úgy pattogtak. Maga tehetetlenül a földre hulltak. Újra Britney volt a célpont.
-Most minimum 20 féle képpen tudnálak vér nélkül ki nyírni. - mosolygok, közben meg indultam felé. Újra el kaptam a nyakát, de valami ke vette a lányt a kezemből,majd én lettem egy buborékba be zárva.
-Elvi elég volt. - hallom meg Jack hangját.
-Még bele sem jöttem. - tettem keresztbe a kezem. - Tudnám ezt fokozni. Át venni az irányítást az agya felett és másodperceken belül tönkre tenni az ideg rendszerét.
-Elvi. Látszik. - mutat a szememre Jack.
Akkor jutott eszembe az arcom. Fekete szemek, fekete erekkel körülötte, vér vörös ajkakkal.
-Basszus. - fogtam vissza magam, a felhőt is el tüntettem,közben meg láttam az ijedt arcokat. Nami le engedte a pajzsot.
-Tanár úr, ki az a szörnyeteg? - Kúszott oda Britney.
-Ne aggódjatok, Elvi csak...
-Egy Démon??? - nézett ijedten tovább.
-Nem nem! Voodoo használó. - segített fel kelni Britneynek természetesen bele kellett kapaszkodnia. Legszivesebben újra meg folytogattam volna.
-Az is tilos. Nem? Ezzel igazgatóhoz fogok menni! - mutatott rám dühösen.
-Rendben. - vontam meg a vállam, a távolból pedig egy furcsa hangot hallottam. Valaki el kezdett tapsolni. Oda nézek, a kis majom fiú lépett elő a sorból és mosolyogva tapsolt. Nem sokkal utána a többiek is el kezdtek tapsolni, majd ujjongás tört ki. Britney vörös fejjel rohant ki a teremből bicegve. Amint ki lépett a kis tömeg el indult felém, tovább ujjongva.
-Ne ne ne ne ne ne! Ne érjetek hozzám! Fúj! Ne! - öleljetek meg többen.