-Neeee! - borult Nami Enlire. Zokogott. Wil le térdelt melléjük,ő sem tudta vissza fogni szomorúságát.
-Enli? - állt meg Jack. Fájdalmas mozdulatokkal vissza vette alakját ő is. Szét szakított pólóval oda futott hozzájuk.
-Végre! - tapsolt Mephisto. Az óriás démonok meg álltak. Mindenki őket nézte. - Zöld fiú! Hozd ide!-utasította.
Gem meg fogta a holttestet.
-Mit csinálsz? - fagyott le Nami.
-Sajnálom, jó ajánlatot kaptam. - sétált Mephisto felé.
-Nem viszed sehova! - állt Jack Gem elé.
-De igen! - fogta le Azazel és hozzá ért.
-Egyszer be jött, de többször nem. - lökte le magáról.
-Én sem engedem. - ugrott elé Wil. Gem látta mi jön Wil mögött. Az egyik óriás démon el kapta Wilt. A többi óriás sor falat állt a vadászok előtt. Gemnek szabad útja volt a pokol felé. Már majdnem oda ért, mikor valaki meg fogta a vállát.
-Ebbe van egy kis bele szólásunk nekünk is. - állította meg a vörös hajú Aráziel.
-Te ki vagy? - lepődött meg Gem.
-Valaki, aki vissza ad egy szivességet. - ütötte le Gemet. Elvira az angyal Aráz kezében volt.
-Te mocsok! - vette fel démon alakját Mephisto.
-Nem mész sehova! - érzett egy kard hegyet a hátához szegezve. - Csak vissza a pokolba, ahova tartozol.
Mephisto hátra nézett, majd vissza vette emberi alakját.
-Te meg mit keresel itt? - ijedt meg Michaeltől.
-Elvira vissza hozott egy angyalt, így segítünk neki. Szóval most hívd vissza a kutyáid és tűnjetek el!
-Még mit nem! Nagyobb fájdalmat kapok ha a főnök meg tudja, hogy nem vittem vissza a lányt, mint amit te tudsz nekem okozni.
-Kihívás el fogadva. -mosolygott Michael.
Aráz vissza vitte a testet és oda adta Jacknek.
-Vigyázz rá olyan... 5 percig. Aztán csoda történik. - vigyorgott a kis angyal.
-Mi?
-Majd meg tudod! - engedte ki szárnyait, majd az óriás démonokat állította meg.
-5 perc? Miről beszél? - kérdezte Namit.
-Nem tudom. Wil?
-Fogalmam sincs. - húzta fel vállait.
-Tedd le a testet! Kicsit gyorsabb, mint számoltunk rá. - kiabál a levegőből Aráz.
Jack le tette Elvit, körbe állták és vártak. Elvi ujja meg mozdult,sebei be gyógyultak.
-Haaaa! - vette hirtelen a levegőt fel ülve.
-Elviii! - borult mindenki a lányra.