23. Bölüm

23.9K 2K 264
                                    

"Madde diyemem tam olarak ama zihin ile oynanan ilaçlar var. Bu ilaçlar içirildikten sonra aklınızın almayacağı şeyler ile zihne hükmediyor. Polis ve jandarma gördükleri an kafalarına sıkmaları büyük ihtimal onları yöneten adamların kurtuluş yolu ya da ailesinin yanında olacağı zırvalıklarını söyleyerek ölümün kurtuluş olduğunu düşünüyor olmalılar. Anlatmak istediğim saldırırsak hiçbir şey elde edemeyiz ki! Bunun binlerce örneğini yaşamışsınız. Fakat takip ederek haklarında bilgi edinebilir, kolaylıkla asıl başa ulaşabiliriz."

Rüzgar Komutan şaşkınlık ve hayranlık arası gidip geliyordu. Guruptaki diğer kişiler gibi. Bu şekilde kimsenin zarar görmemesini de sağlayacaktı. Fakat aklını sabahki toplantıdan beri kurcalayan bir konu daha vardı. Bugün savcı hanım sayesinde bir nevi pestili çıksa da bu konu hakkında bir yere varamamıştı ve bunu öğrenmeliydi.

"Savcı Hanım şu an ki konu ile alakası olmadığını biliyorum ama sabahki toplantıda içimizde su sızdıranlar olduğunu iddia ettiniz ve birkaç kişiyi bildiğinizi, bu kişileri bizler ile paylaşacak mısınız? yoksa sadece kafa karıştırmak için mi söylediniz? Eğer birilerini tespit ettiyseniz neden söylediğinizi de açıkçası merak ediyorum."

Savcı, Rüzgar Komutanı dikkat ile dinlemiş ve koltuğuna oturmuştu. Sorusuna şaşırmamıştı. Açıkçası beklediği bir soruydu ama bunu Rüzgar Komutandan beklemiyordu.

"Arkadaşlar ben arkası boş olan şeyleri konuşmam. Evet emin olduğum su sızdıran birisi vardı ki! Bu sabah konuşmalarım da açıklama amacım, paniğe kapılıp hata yapmalarını sağlamaktı. Dosyalarınızı okudum her biriniz şüphesiz görevlerinizde en iyilerisiniz. Fakat şimdilik belirlediğim kişiyi Kerem Bey dışında kimseye söyleyemem! Sizden ricam ise bu grup dışın da aileniz dahil kimseye güvenmemeniz ve herkesi suçluymuş gibi görerek konuşmalarınıza dikkat etmeniz."

Söz hakkı doğan Kerem Albay koltuğuna geri yaslanarak, savcıya daha dikkatli baktı. Anlaşılan her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünmüştü. Albay, savcının buraya istemekle çok doğru bir karar aldığını düşündü. Bir düşüncesi daha vardı ki! Bugün İsmail Komiserin ihbar üzerindeki ısrarı ve doğru olma ihtimali. Bunun için bir şey yapıp yapmayacaklarını merak ediyordu.

"Savcı Hanım bugün İsmail Komiserin söylediği ihbarı gerçekten değerlendirmeyecek miyiz? "

"Teslimat çarşamba günü olacak ama ben her ihtimale karşı sabah üç gözcü koydurmuştum. Nöbetleşe sabaha kadar duracaklar bir sıkıntı olursa haber verilecektir."

"Siz teslimatın çarşamba günü olduğunu nasıl öğrendiniz?"

"Küçük bir tesadüf diyelim. Sormak istediğiniz bir şey yoksa size ben bir soru yönelteceğim?"

"Buyurun lütfen."

"Durmuş isminde bildiğiniz kişiler var mı? Sizler ile içli dışlı olan ya da bir iş adamının yanında çalışan olarak bildiğiniz?"

"İlçemizde Durmuş isminde çok kişi var. Neden aradığınızı bilirsek ve tanıyorsanız tarifinize göre sayıyı azalta biliriz."

"Hüseyin Komiser, maalesef ismi dışında bir bilgim yok sadece adamın sesini tanıyabilirim. Yüzünü görmedim ve giydiği kıyafetlerden kilosu hakkında tahmin yürütmen zor. Boyu da uzakta olduğu için tam bir şey diyemiyorum. Siz Durmuş ismindeki kişilerin nerelerde çalıştığını ve maddi durumlarını bana bildirirseniz, açıkçası işim kolaylaşır. Şimdilik bu kadar. Herkese iyi geceler."

Son Hıçkırık (Savcı ve Komutan güçlü kadın serisi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin