Limit: 700 vote 1000 yorum.
Akif Bey Turna'dan gelen talimatları eksiksiz yerine getirmeye çalışırken dediklerine uyarak eşinin numarasını çevirip kulağına koymuştu. Birkaç çalıştan sonra Melda Hanımın sesi duyulmuştu.
"Alo hayatım benimi özledin."
"Hatunu mu özlemem normal değil mi?"
"Normal tabi bende şimdiden özledim valla."
"Erzurum da mısın hala canım? Oradaysan Van'a geçer misin yarın? Biliyorsun seçim için birlikte olmamız gerekiyor ve yarın Van da ilk halkla buluşmamız gerçekleşecek. Bende biraz sonra uçakla geçeceğim."
"Aaa neden bu sene Van'dan başlıyorsun?"
"Van da hiç ilk yapmamışız. O yüzden bu sefer doğudan başlayıp batıya doğru geleceğiz."
"Anladım. Tamam canım ben Erzurum'dayım. Turna'yı görecektim aslında. Çok özledim ama bu daha önemli Erzurum'a geçince artık birlikte uğrarız, oda çok sevinir."
"Aynen canım. Hem o arada şu uğursuzları bulmuş olurlar belki de rahatça vakit geçiririz."
"Bir şey mi bulmuşlar? Ay hayırlısı inşallah. Ne bulmuşlar Akif? Kurtuluyor muyuz şu illetlerden."
"Yok hatun. Yerinde sayıyorlar hala. Hiçbir bilgi yok. Olsa haberim olur gerçi ama aksine işler daha kötüye gidiyor. Turna'yı iki gün sonra nezarete aldırmak zorundayım. Artık kaçışımız yok."
"Ne? Çok üzüldüm. Çıkarma gibi bir şansımız yok mu yani?"
"Maalesef her yolu denedik. Vatan hainliğinden yargılanacak. Neyse benim uçak kalkıyor kapatıyorum. Sonra detaylı konuşuruz."
"Tamam canım kendine dikkat et. Benimde burada ki vakıfta işim bitmek üzere. Biter bitmez yola çıkıyorum."
"Tamam görüşürüz."
Akif Bey telefonu kapadıktan sonra ciğerlerine oksijeni bahşedip koltuğuna yaslandı. Turna her şeyi halletmiş ve uzaktan nişancıları yerleştirdiğini, kendisinin de küçük bir sıyrık alması gerektiğini bildirmişti. Gözlerini kapatıp Van'a gitmek için kalkan uçağın içinde Turna'nın ekibinden güvenilir adamlarıyla yolculuğuna başladı. Ülkesinin selameti için her şeye razıydı ve bu yüzden Turna'nın her anlattığını sadece bir sürelik kendisi dışında kimse bilmiyordu. Ülkede kısa çaplı bir karmaşa çoktan çıkmıştı ve paçası tutuşanlar sosyal medyayı kullanarak milletin beynini yıkamaya çalışıyordu ama Turna'nın yaptığı planla birlikte bütün oklar karşı tarafa çekilirken vatanı için her şeyi göze aldığı bilinen bir adam olarak yine koltukta kalması sağlanacaktı. Bu olayın yanı sıra vatan hainlerine ilk ve büyük darbelerini vurmuş olacaklardı. Karşı taraf böyle bir şey tahmin etmediklerine emindi. Çünkü temeli başında kurarak her türlü kendini de yakarak darbe çıkmasına neden olacağını düşünüyorlardı. Melda Hanım rahattı. Çünkü vatan haini olduğu ortaya çıkarsa Akif Beyin meslekten alınması yanı sıra askerler işe el atar ve darbe olarak devletin yüz yıl geri gitmesini sağlarken, sadece gerisinde kolay bir çöküş kalırdı. Darbe olduğunda halk pasifleştirilir ve sıkı yönetimle her şey kolaylaştırılırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Hıçkırık (Savcı ve Komutan güçlü kadın serisi)
Action"Bu kadar hak, hukuk zırvalığı yaptıktan sonra bu son yaptığınız ile çelişmedi mi sizce de Savcı Hanım? " " Siz kim oluyorsunuz da, benim savcılığı mı eleştiriyorsunuz? " Genç komutan alaycı bir şekilde gülümser. Nedenini bilmediği bir şekilde bu ka...