34. Bölüm

18.1K 1.3K 152
                                    

Doruk yıllardır dedesinden ablasının ne kadar iyi bir insan olduğunu, güler yüzünü kimseden eksik etmeyen, merhametli, güçlü biri olduğunu dinlemişti. "Neden gitti?" diye sorduğunda ise "Bende tam bilmiyorum bu evde neler çektiğini ama Turna'mın gözleri boş bakmaya başlamıştı. Görmeğe her gittiğimde biraz daha içine kapandığını gördüm. Bedeninde izler görünce de kendini kurtarmak için artık gitmesi gerektiğine karar verdim." bunlar dışında adam akıllı bir şey bilmiyordu. Ablasının eski hallerine vakıftı ama sonrası yoktu. İlk defa ablasının ağzından yaşadıklarını duymuş ve gaddar ailesine daha çok öfkelenmişti. Peki babası olacak adamın ablasını zehirleyerek öldürmeye çalışması ya da kaçarken tanımadığı kişiler tarafından alınıp üzerinde testler uygulanması, bunlar ne anlama geliyordu? Kim neden ve hangi sebeple yapmış olabilirdi? Ablasına sorsa sebebini söyler miydi? Daha detaylı anlatır mıydı? Bedeninin dört bir yanı karşısındaki sabit duran kadının yaşadıklarını öğrenip merak duygusunu tatmin etme isteğiyle dolup taşmıştı.

Doruk artık hıçkırıklarına engel olamıyordu. Ablası neler çekmişti ve önemli olanıysa ölecekti. İşin kötü yanı ise öleceğini biliyordu ama normal bir şeyden bahsediyormuş gibi onu her şeyden bıktırmışlardı. Bu ne kadar acıydı. Yaşamak için bir sebebi olmaması...

Ne olursa olsun yaşamalıydı. Bu hayatı en çok o hak ediyordu ve bunu bile bile Doruk buna izin veremezdi.

"Abla o lanet tedaviyi olacaksın. Bak biliyorum geçmişi geri getiremem ama sana gelecekte mutlu olman için her şeyi yaparım. Hem dedem, sultanım dediğin kişiler ve arkanda bıraktıklarını hiç düşünmüyor musun? Çok üzülürler abla en basiti dedem kalp krizi geçirir, dayanamaz."

"Çocuk bana akıl ver diye anlatmadım bunları. Şimdi arabaya bin ve bu akşam sana anlattıklarımı unut!"

"Ne unutması abla, bu basit bir şey değil. Ölüyorum diyorsun. Tedavisi illaki vardır. Bunu kendine yapamazsın."

"Sözümün kesilmesinden hoşlanmam çocuk ama anlayacağın dilde konuşayım. Evet tedavisi var dendi ama bunun karşılığında yine üzerimde testler denenmesi gerekiyor. Ben ruhumu kaybettiğimde ve sorgulama yetkimi kaybettiğimde 16 bilemedin 17 yaşlarındaydım. Bana yapılan hiçbir şey umurumda değildi ve yine değil. Beni testlere tabi tutanlar devletin istihbarattandı. Neden yaptılar ve amaçları neydi? Hala bilmiyorum ama bana çok şey kattığı kesin. Mesela acıya bağışıklığım olmasını sağladılar. Ben orada bir yıl boyunca eziyet görmedim. Aksine her biri benim için çabaladı. Tek bir sorun vardı. Son zamanlarımda "Kimsiniz?" diye sorduğumda tek cevapları "Zamanı gelince öğreneceksin." demeleriydi. Sonrasında kaçtım ama bir süre sonra bir zarf elime geçti. Zarfta tedavimin bitmesine çok az kaldığını ve eğer bitirmezsem ilerleyen zamanlarda bu durumdan bahsetmişlerdi. Yıllar geçtikçe her yaralandığımda kanımı durdurmak daha zorlaştı. Buraya gelmeden önce küçük bir kaza geçirdim ve kanamayı durdurmakta daha çok zorlandılar. Doktorum sürekli kontrol altında tutuyordu. Yani tekniklerimi kontrol ediyordu ve son görüşmemizde kan çoğaltan yuvaların sadece bedeni ayakta tutacak kadar çalıştığını anlattı. Sonuç olarak tek bir kurşunluk ömrüm olduğunu söyledi. Şu tedavi olayı için beni kaçıran kişilerle iletişime geçmem gerekiyor ama maalesef sırra kadem basmışlar ya da hiç olmamışlar gibi bulamadım. Yani elimde hiçbir şey yok. Şimdi bütün merak ettiği sorulara cevap bulduysan artık arabaya geç."

Doruk ablasının ciddi konuşmasıyla buz kesmişti. Gözleri bas bas unut diyordu. Öyle çaresiz bir durumdaydı ki sadece kafasını aşağı yukarı sallayabilmişti. Bir yolunu bulup eski Turna'yı geri getirecek ve tedavisi için ne gerekiyorsa yapmasını sağlayacaktı. Ablası merakını gidermişti ama eksik bir şeyler vardı. Üstü kapalı ya da bir şeyleri eksik anlattığını fark etmişti. Büyük ihtimal tamamen kapatması için bazı yerleri kendini sorulardan kurtarmak amaçlı anlatmışta olabilirdi. Çünkü adamları aradığına ve bulamadığına inanmıyordu. Birde babaları olan adam vardı. Her şey onun ve lanet olası ailesi yüzünden başına gelmişti. Gerekirse bu yola ablasının yanın da olacak ve ablasının alacağı intikamda yardım edecekti. Biliyordu babasının paradan başka önemsediği bir şey yoktu ve onu öğle bir yerden vuracaktı ki yaptığı her şeyin karşılığını en acı şekilde yaşamalarını sağlayacaktı.

Son Hıçkırık (Savcı ve Komutan güçlü kadın serisi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin